۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۴۹۸۹۴۶
آیت الله حسینی بوشهری:

حضور گسترده مردم در انتخابات تأمین کننده امنیت ملی کشور است

عضو هیأت رییسه خبرگان با بیان این که حضور گسترده مردم تأمین کننده امنیت ملی کشور است، گفت: حضور مردم بیانگر این است که نسبت به انقلاب و نظام اسلامی وفادار هستند.
آیت الله حسینی بوشهری

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، عضو شورای عالی حوزه های علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به انتخابات مهم و حساس ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، گفت:  روز جمعه 29 اردیبهشت ماه یکی از روزهای سرنوشت ساز کشور ما به شمار می رود.

وی افزود: مردم خوب، فهیم و آگاه ما در همه انتخابات کشور آگاهانه حضور پیدا می‌کنند چون به این نکته توجه دارند که دوست و دشمن حضور آنان را دقیقاً زیر نظر دارند؛ هر چه حضور با شکوه‌تر باشد طبعاً مایه امیدواری دوستان انقلاب و یأس و ناامیدی دشمنان انقلاب خواهد شد.

عضو هیأت رییسه خبرگان با بیان این که حضور گسترده مردم ما تأمین کننده امنیت ملی کشور است، اظهار داشت: حضور پرشور مردم بیانگر این نکته است که مردم نسبت به انقلاب و نظام اسلامی وفادار هستند و نسبت به سرنوشت خود، این باور و عقیده را دارند که خودشان با حضورشان در پای صندوق‌های رأی، در نتیجه سرنوشتشان را رقم می‌زنند.

وی ادامه داد: ان‌شاء‌الله امیدواریم که ملت رشید و آگاه ما فردا در اولین فرصت پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کرده و دِین خودشان را به اسلام و انقلاب ادا کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که حضور مردم در انتخابات هم حق و هم تکلیف است، ابراز داشت: انتخابات حق است تا  افراد بیایند و در نتیجه برای رسیدن به اهدافی که دارند از حقشان دفاع کنند.

وی ادامه داد: همچنین تکلیف است به اعتبار اینکه برای انقلاب شهدای بسیاری دادیم و نیاز است که در ثبات انقلاب شریک شویم و با حضور گسترده‌ خود با امام، رهبر عزیز و فرزانه انقلاب و شهدا بیعت مجددی داشته باشیم./1323/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات