۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۴۹۸۸۶۶
آیت الله عالمی:

امکانات و سرمایه‌های کشور باید به نفع مردم مدیریت شود

نماینده مردم خراسان در خبرگان، حضور چشمگیر در انتخابات را بسیار مهم برشمرد و اظهار داشت: اگر دشمن در کشور تفرقه، اختلاف و عدم حضور ببینند؛ جرأت بیشتری برای توطئه کردن پیدا می‌کند.
آیت الله عالمی

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تأثیر حضور حداکثری مردم در انتخابات بر سرنوشت کشور گفت: نخستین برکت و سودی که این حضور برای کشور دارد این است که به جهانیان نشان می دهد که مردم ایران منسجم هستند.

وی افزود: اگر انسجام مردم جمهوری اسلامی ایران در دنیا منعکس شود برکات بسیاری خواهد داشت، این حضور چشمگیر برای دوستان و دشمنان ایران اسلامی پیام دارد، اگر دشمن در کشور تفرقه، اختلاف و عدم حضور ببیند قطعا جرأت برای توطئه کردن پیدا می کند.

نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان با بیان این که دشمن از تفرقه و عدم حضور مردم در صحنه سوء استفاده کرده و برای ضربه زدن به مردم و کشور برنامه ریزی می کند، اظهار داشت: با توجه به این مسأله همه باید متحد در صحنه حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر نگاه بسیاری از کشورهای اسلامی به جمهوری اسلامی ایران است، وقتی ببینند که وحدت، انسجام و دلگرمی نسبت به نظام و انقلاب وجود دارد آن ها هم نسبت به جمهوری اسلامی دلبسته تر می شوند و به زندگی اسلامی خود ادامه می دهند.

آیت الله عالمی با بیان این که با حضور پرشور مردم محرومان غیر مسلمان هم امیدواری بیشتری پیدا می کنند، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب بارها در فرمایشات خود بر حضور حداکثری تأکید دارند و مردم را به وحدت و انسجام سفارش می کنند.

وی عنوان کرد: بی تفاوتی نسبت به آینده کشور برای مردم تبعات دارد، وقتی مردم پای صندوق های رأی نیایند، در آینده هم نسبت به رییس جمهور منتخب برای پشتیبانی کردن احساس مسؤولیت نمی کنند، زیرا رییس جمهور رییس قوه مجریه است و باید در بخش اجرایی فعال باشد.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: یک دولت ضعیف غیر مقبول در نزد مردم و بدون حامی کارآمدی چندانی ندارد؛ بنابراین این بی تفاوتی به ضرر خود مردم است، امکانات و سرمایه های کشور باید به نفع مردم مدیریت شود تا آن ها بتوانند زندگی بهتری داشته باشند./1323/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات