۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۴۹۸۲۶۱
آیت الله عالمی:

قالیباف از خواسته های شخصی خود برای ارزش های انقلاب گذشت

نماینده خبرگان رهبری با تقدیر از حرکت انقلابی قالیباف، گفت: اصل این کار بسیار ستودنی و پسندیده است برای اینکه این نشان می‌دهد قبل از آنکه برای خواسته‌های شخصی خود و برای مسائل نفسانی اقدام کند، واقعاً ارزش‌های نظام و خیل مردم را مد نظر گرفته است.
آیت الله عالمی

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تقدیر از حرکت انقلابی قالیباف در ائتلاف با حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، گفت: اصل این کار بسیار ستودنی و پسندیده است برای اینکه این نشان می‌دهد قبل از آنکه ایشان برای خواسته‌های شخصی خود و برای مسائل نفسانی اقدام کند، واقعاً ارزش‌های نظام و خیل مردم را مد نظر گرفته است.

وی افزود: این خودش یک ارزش والا بوده و قابل تقدیر است، مردم به این خواهند رسید فردی که دو دوره در گذشته کاندیدا شده است و این دوره هم جزء کاندیداهای مطرح بوده و احتمال اینکه رأی بالا هم داشته باشد، دارد اما در عین حال این کار مهم را انجام داده است.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: این خودش برای مردم امیدوار کننده و دلگرم کننده است که نسبت به این سلیقه و این طرز تفکر اعتماد کنند نه اینکه به جریانی اعتماد کنند که به هر قیمت می‌خواهد بر کرسی بنشیند.

وی با اشاره به تلاش برخی جریان ها برای تخریب و القای عدم رأی آوری حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ادامه داد: این کاملاً کذب است، برای اینکه این‌ها از کجا چنین حرفی را زدند، از کدام شیطانی بر این‌ها القاء شده است که همچین چیزی وجود دارد.

آیت الله عالمی با تأکید بر این که نباید به شایعه سازی و جوسازی توجه شود، ابراز داشت: این از همان زخرف القول‌هایی است که احیاناً ممکن است مطرح شود؛ مردم نا امید نمی‌شوند و بیشتر از این‌ها می‌فهمند./1323/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات