۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۴۹۷۴۴۰
حجت الاسلام میرباقری:

معیار حکومت حضرت مهدی تقوا است

حجت الاسلام میرباقری با بیان اینکه معیار حکومت حضرت مهدی(عج) تقوا است، گفت: متاسفانه در بازار اکثر شهرها مسأله ربا فراوان به چشم می خورد و بانک های این جامعه ربوی هستند، باید مسأله ربا را جدی بگیریم و احکام الهی را سبک نشماریم.
میرباقری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید حمید میرباقری، کارشناس مذهبی و استاد حوزه و دانشگاه ظهر امروز در اجتماع عظیم منتظران ظهور که در آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: حضرت مهدی موعود(عج) وقتی ظهور می کنند دشمنان خدا منزوی می شوند و دوستان خدا نیز در متن جامعه قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید با خود بیاندیشند چقدر به محافل امام زمان(عج) بها می دهند و چقدر به کنسرت های گوناگون بها می دهند، گفت: در جامعه امروز ما آن هایی که با دین کاری ندارند و در مسیر خدا قرار ندارند مورد توجه بیشتر مردم و مسؤولان قرار دارند اما بالعکس آن هایی که دوستان حضرت مهدی موعود(عج) هستند مورد توجه قرار نمی گیرند.

کارشناس مذهبی افزود: با ظهور امام زمان(عج) کتاب و حدود خدا زنده می شود، ریشه ظلم در جهان کنده خواهد شد و انحرافات در جامعه به سوی صراط مستقیم برمی گردد.

حجت الاسلام میرباقری با بیان اینکه معیار حکومت حضرت مهدی(عج) تقوا است، تصریح کرد: متاسفانه در بازار اکثر شهرها مسأله ربا فراوان به چشم می خورد و بانک های این جامعه ربوی هستند، باید مسأله ربا را جدی بگیریم و احکام الهی را سبک نشماریم.

وی ادامه داد: برخی ها امروز نشاط و شادی را در مسائل دیگری می بینند و جلسات امام حسین(ع) را در گریه کردن می بینند اما این ها بدانند با نشاط ترین و با روحیه ترین افراد بچه های مسجدی و گریه کنان امام حسین(ع) هستند.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: چرا برخی گمان دارند نشاط آن چیزی است که آن ها فکر می کنند، به طور قطع این همان انحرافاتی است که در وجود این افراد قرار دارد./۲۰۳/۸۸۰/ب۱

ارسال نظرات