۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۴۹۵۲۸۹
نماینده مجلس شورای اسلامی:

برخی اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان را توجیه می کنند

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه دولت آینده باید جلوی مفاسد اقتصادی را بگیرد، گفت:‌ چرا دولت اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان را توجیه می‌کند و می‌گوید این اختلاس نبوده بلکه وام بوده است.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی شامگاه سه‌شنبه در جمع مردم بیرجند در محل پارک آزادگان این شهر، اظهار داشت: مردم باید با حضور پررنگ خود در انتخابات پیش‌رو دشمنان این نظام را مایوس کنند.

وی با بیان اینکه کاندیداهای شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری باید استکبارستیز، امانت دار و مردمی باشند، گفت: کاندیداها نباید به هر بهانه‌ای در مقابل استکبار و طاغوت سر تعظیم فرود بیاورند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: هرگز جمهوری اسلامی ایران به دنبال تشنج‌آفرینی با دنیا نیست و نخواهد بود اما با کسی که خود را کدخدا بداند و هر حرف زوری بزند و بگوید شما باید حرف من را قبول کنید مشکل داریم.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: در کشور اختلاس‌ از صندوق ذخیره فرهنگیان صورت می‌گیرد اما به راحتی این اختلاس را توجیه می‌کنند و می‌گویند این اختلاس نبود بلکه وام بوده است!

وی با بیان اینکه کسی که در این کشور اختلاسی را انجام می‌دهد باید از مسؤولیت خود اخراج شود و از مردم عذرخواهی کند، تصریح کرد: برخی مواقع عمق فساد بیشتر از چیزی است که تصور می‌کنیم، در حالی که به یک نفر فرهنگی یک میلیون تومان وام داده نمی‌شود اما به راحتی چند نفر از صندوق ذخیره فرهنگیان مبلغ 8 هزار میلیارد تومان برمی‌دارند و یک نفر دیگر این اقدام را توجیه می‌کند و می‌گوید وام بوده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت آینده باید جلوی مفاسد اقتصادی را بگیرد، خاطرنشان کرد:‌ چرا آقای روحانی اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان را توجیه می‌کند و می‌گوید این اختلاس نبوده بلکه وام بوده که به چند نفر داده شده است.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: ولایت فقیه موجب اقتدار کشور شده است و اگر ولایت فقیه امروز در کشور نبود وضع جامعه از سوریه بدتر می‌شد.

وی با اشاره به جاده مرگ بیرجند ـ قاین، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده از سوی نمایندگان استان تمام این محور به مناقصه گذاشته شده است و با توجه به قولی که آقایان در مرکز دادند هیچ‌گونه محدودیت اعتباری برای این محور وجود ندارد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه‌آهن یکی از زیرساخت‌های مهم برای استان است که باید فراهم شود، تصریح کرد: راه‌آهن می‌تواند در فعال بودن معادن نهبندان، سربیشه و بیرجند و صنایع استان تاثیرگذار باشد.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه با راه‌آهن این استان کم توجهی شده است، گفت: با پیگیری‌های متعدد آقای نوبخت در دو سال گذشته ردیف اجرایی برای استان گذاشت و این تنها ردیف اجرایی جدید تمام کشور در بودجه آن زمان بود./۲۰۲/۸۸۰/ب۱

ارسال نظرات