۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۴۹۵۲۲۲
رییس سازمان بسیج مستضعفان:

در مرحله تشکیل دولت اسلامی تحکیم رابطه امام و امت اهمیت دارد

رییس سازمان بسیج مستضعفان گفت: در مرحله تشکیل دولت اسلامی تحکیم و تقویت رابطه امام و امت بسیار اهمیت دارد.
غلامحسین غیب پرور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار غلامحسین غیب‌پرور رییس سازمان بسیج مستضعفان امروز در همایش جوانان انقلابی که در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، گفت: از علل اصلی موفقیت رهبران الهی همراهی مردم است که اگر با بصیرت وارد عمل شود سبب پیروزی می‌شوند.

وی افزود: از زمان حضرت موسی(ع) تا پیامبر گرامی اسلام(ص) و بعد از ایشان در زمان ائمه معصومین(ع) نیز هر زمان مردم رهبران الهی را یاری و همرانی داشتند آنان موفق و پیروز شدند اما هرگاه کنار کشیدند امثال جنگ احدها پیش آمده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفان ادامه داد: زبیر یکی از یاران امیرمومنان علی(ع) بود اما چون خود را در عرض ایشان می‌دید به خود اجازه داد که در مقابل ایشان ایستاده و جنگ را بر امام تحمیل کند، بنابراین باید درباره کسانی همراه رهبران الهی بودند به وضعیت فعلی آنان توجه داشت.

وی بیان داشت: در عصر انقلاب اسلامی نیز کسانی بودند که خود را در عرض امام راحل می‌دیدند، برخی که جریان آنها هنوز ادامه دارد که در مقابل امام راحل قرار گرفتند.

سردار غیب‌پرور افزود: اگر انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل در دوران دفاع مقدس به پیروزی دست یافت با حضور مردم در میدان بود که امام راحل را درک کرده  و به فرمایشات ایشان اعتماد داشتند.

 رییس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه در مدل اداره جامعه اختیارات ولی‌فقیه با پیامبر(ص) تفاوتی ندارد، عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران در امتداد رسالت پیامبر گرامی اسلام(ص) است بنابراین شرط پیروزی اسلام در همراهی و اعتماد آنان به ولی فقیه است.

وی افزود: امروز کشور ما در مرحله تشکیل دولت اسلامی قرار دارد، در این مرحله استراتژی بسیج تحکیم و تقویت رابطه امام و امت است چراکه انقلاب اسلامی بر اساس مردم‌سالاری دینی برقرار شده است و روزی که مردم محور نباشد از بین خواهد رفت.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه امروز ما در یک گذرگاه تاریخی قرار داریم، ابراز کرد: اگر ما این گذرگاه را با اطاعت و عمل به بیانات رهبر معظم انقلاب که در همه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی نسخه دارد را رد کنیم موفق خواهیم شد اما اگر غفلت کرده و اجازه دهیم آمریکا به درون کشور نفوذ کند حتی ندای الله اکبر را نیز قطع خواهند کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفان در پایان خاطرنشان کرد: دایره بسیج شامل همه دلسوزان انقلاب است بنابراین باید همه ما با اتکا به داشته‌های درونی خود حرکت کرده بقیه اقشار جامعه را نیز بیدار کنیم./807/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات