۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۴۹۴۶۸۸
رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در خراسان جنوبی:

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مردمی و برخاسته از دل محرومان است

حجت الاسلام مختاری، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی را مردمی و برخاسته از دل محرومان دانست و گفت: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی نقاط قوت زیادی از جمله مردمی بودن، تواضع داشتن و خادم مردم بودن را دارد.
مختاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از بیرجند، حجت الاسلام حسین مختاری، رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در خراسان جنوبی امشب در نشست خبری اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با دعوت برخی از مردم در استان های مختلف کشور وارد عرصه انتخابات شد زیرا وی تمایلی برای حضور در انتخابات نداشت.

وی گفت: ستاد مردمی در استان اوایل فروردین ماه سال جاری تشکیل شد و 13 رجب نخستین دیدارها با علما و بزرگان شهر انجام و فعالیت های مردمی آغاز شد.

رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در خراسان جنوبی با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی نخستین سفر استانی خود را از خراسان جنوبی آغاز کردند، افزود: با توجه به اینکه سفر وی در روز عید مبعث بود و زمانی برای تبلیغات میدانی و پوستری وجود نداشت اما این سفر پرشور و مثال زدنی برگزار شد.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه جمعیت استقبال کننده در روز مبعث از نظر کمی و کیفی قابل تقدیر بود، تصریح کرد: مردم با این استقبال باری دیگر برگ زرینی در تاریخ خراسان جنوبی شکل دادند.

وی ادامه داد: مردم استان قدردان زحمات 20 ساله آقای رئیسی در مجلس خبرگان رهبری بودند و حمایت خود را از مسؤولیت آینده وی اعلام کردند و تمام نیروهای ارزشی از هر گرایشی وارد میدان شدند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر 8 ستاد فعال در نقاط مختلف مرکز استان شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: مسؤولان ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در شهرستان های استان مشخص شده اند.

حجت الاسلام مختاری اظهار کرد: در هفته پایانی تبلیغات انتخاباتی فعالیت این ستادها بیشتر از گذشته می شود و 34 سخنران کشوری در لیست کمیته نهضت سخنرانی ستاد وجود دارند و تلاش می کنیم از این سخنرانان در این مدت باقی مانده استفاده کنیم.

وی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی را مردمی و برخاسته از دل محرومان دانست و افزود: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی نقاط قوت زیادی از جمله مردمی بودن، تواضع داشتن و خادم مردم بودن را دارد.

رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه یک درصد از مبالغ آستان قدس رضوی مربوط به تولیت است اما وی حتی یک ریال از این مبلغ را برنداشته و اعتقاد دارد که این مبالغ صرف زائران و محرومان شود.

حجت الاسلام مختاری عنوان کرد: داشتن اخلاص، قانون مداری و اخلاق مداری، جذب حداکثری و دفع حداقلی و صداقت با مردم از جمله سیاست های ستاد در استان است.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی می تواند در محور تمام جناح ها و گروه ها قرار بگیرد، گفت: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مانند بسیاری از افراد از ثروت های باد آورده استفاده نمی کند و نیاز به حمایت میلیاردرها در کشور ندارد و وی می تواند کشور را از شرایط کنونی نجات دهد.

رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در خراسان جنوبی بیان کرد: شماره حساب 0111077772007 نزد بانک ملی آماده دریافت کمک های مردمی برای ستاد انتخاباتی آقای رئیسی است./۲۰۲/۸۸۰/ب۱

ارسال نظرات