۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۴۹۴۶۵۲
رییس هیأت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری شهرستان شهرضا:

برگزاری انتخابات آزاد ثمره خون شهدا و مهم‌ترین دستاورد انقلاب است

رییس هیأت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری شهرستان شهرضا گفت: برگزاری انتخابات آزاد ثمره خون هزاران شهید و مهم‌‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است که همه ما وظیفه داریم از آن صیانت کنیم.
حجت الاسلام صالح - شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام نعمت الله صالح عصر امروز در جلسه مشترک هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان شهرضا که محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع)، اظهار کرد: افتخار مردم ایران محبت امام حسین(ع) است، یاد و نام و رفتار آن حضرت حیات معنوی جامعه ما را تضمین می‌کند.

وی با اشاره به حدیث «اِنَّ الحُسِین مِصباحُ الهُدی وَ سَفینَةُ النَّجاة» از پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: این سخن پیامبر اسلام(ص) به خوبی شخصیت و ویژگیهای اخلاقی و رفتاری حضرت امام حسین(ع) را معرفی می‌کند؛ همه ابعاد وجودی امام حسین(ع) در اوج کمال است، به همین خاطر دنیا و جامعه ما امروز نیاز دارد تا آن حضرت را به عناون الگویی برتر و بزرگ بشناسد.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری شهرستان شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به در پیش بودن ایام دو انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ور یاست جمهوری، عنوان کرد: وقتی هدف از انجام کاری جلب رضای خداوند باشد و افراد فارغ از مسائل حزبی و جناحی و فردی کاری را انجام دهند، موفقیت حتمی و مسائل و مشکلات کاهش پیدا می‌کند.

حجت الاسلام صالح ادامه داد: همه افراد و مجریان برگزاری انتخابات باید تلاش کنند تا انتخاباتی سالم و در شأن ملت ایران برگزار کنند زیرا برگزاری انتخابات یکی از شاخصه‌های حکومت اسلامی است که در دنیا بی نظیر است.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها کشور جهان است که مدعی برگزاری انتخاباتی سالم و مردمی است زیرا همه مراحل انتخاباتهای مختلف با حضور و نظارت مردم انجام می‌شود؛ برگزاری انتخابات در حکومت اسلامی مثل قبل از انقلاب نیست که جمعی از افراد اداری آن را برگزار و نتیجه آن را به مردم اعلام کنند بنابراین انتخابات آزاد یکی از امتیازهای حکومت اسلامی محسوب می‌شود.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری شهرستان شهرضا گفت: برگزاری انتخابات آزاد و قانونی از ثمرات خون شهدا است که زمینه سهیم بودن مردم در سرنوشت خود را فراهم کردند، اکنون مثل قبل از انقلاب نیست که کشورهای بیگانه برای ما نماینده و مسؤول تعیین کنند بنابراین باید قدر این نعمت را بدانیم.

حجت الاسلام صالح بیان کرد: کنار کشیدن از جریان امور زیبنده افراد مؤمن و انقلابی نیست، همه افراد باید در برابر انقلاب و سرنوشت آن احساس مسؤولیت کنند؛ انقلاب اسلامی یک امانت الهی است که به ما رسیدن است، نباید از جریان امور کناره گیری کنیم باید با احساس مسؤولیت در برابر انقلاب، در راه دستیابی به اهداف و آرمانهای آن تلاش کنیم.

وی در ادامه افزود: وقتی که افراد مؤمن به بهانه عبادت دست از پشتیبانی حضرت علی(ع) برداشتند، فردی مانند زیاد بن ابیه، که منفورترین افراد زمانه خود بود، به عنوان معاون استاندار اهواز تعیین شد، بنابراین باید با عبرت از تاریخ، اجازه ندهیم اسلام و جریان امور به دست افراد غیر مؤمن و نا اهل بیفتد./202/868/ب1

ارسال نظرات