۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۴۹۴۲۳۰
امام جمعه موقت اهواز:

انتخابات نماد مردم سالاری دینی نظام اسلامی است

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به ضرورت وجود روحیه انقلابی در رئیس جمهور آینده، گفت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی و نشان از اعتماد مردم به نظام اسلامی دارد.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز و مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان، ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی ابراز داشت: فعالیت سپاه پاسداران در عرصه ‌های گوناگون سازندگی و مقابله با توطئه ها سبب شده که آمریکا و رژیم اشغالگرقدس، آن را به تروریست بودن متهم کنند اما در قبال گروهک منافقینی که ۱۷ هزار نفر را در عملیات های تروریستی به شهادت رساند، از معرفی تروریستی بودن آنها صرف نظر می کند.

امام جمعه موقت اهواز عنوان داشت: مخالفت آمریکا با سپاه پاسداران نشان از حرکت پاسداران در مسیر صحیح است و این نهاد در رویارویی با جنگ فرهنگی و نرم نقش به سزایی دارد.

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اشاره و اظهار داشت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی و نشان از اعتماد مردم به نظام اسلامی دارد؛ از این رو همه اقشار جامعه برای حضور در این عرصه اقدام و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، فردی انقلابی را انتخاب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به اینکه نخستین خواسته رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی است، بیان داشت: این حضور دشمنان ایران اسلامی را مأیوس می‌ کند و پس از تحقق چنین امری دیگر شاخصه مهم انقلابی بودن رئیس جمهور آینده است تا آرمان های انقلاب اسلامی را فراموش نکند.

وی انقلابی بودن رئیس جمهور را  به معنی اخلاص، خدمت بدون منت، استکبارستیزی، مدیر و مدبر بودن دانست و گفت: رئیس جمهور باید در مسائل مالی منصف، شیفته خدمت به مردم، ایثارگر و فداکار، خادم محرومان باشد و عدالت را در عمل پیاده و چشم به بیت المال ندوزد.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه با اشاره به اینکه نباید از مقدسات برای انتخابات هزینه شود، خاطرنشان کرد: بودن روحیه انقلابی در نزد رئیس جمهور آینده ضروری و در توسعه و آبادانی و رشد علمی کشور مؤثر است.

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان با اشاره به انتخابات شوراها اظهار داشت: افراد امانتدار، متعهد و متخصص انتخاب شوند و کار شورا نباید معرفی افراد برای استخدام و سفارش باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به روز جهانی کار و کارگر گفت: کارگران در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارند و انتظار می‌رود مسؤولان به معیشت و وضعیت شغلی آنها رسیدگی بیشتری داشته باشند.

وی در پایان با تسلیت شهادت ۹ مرزبان ایرانی، عنوان کرد: تروریست ها بدانند که ما انتقام خون شهیدانمان را خواهیم گرفت./۹۴۵۶/۲۰۱/ب2

ارسال نظرات