۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۴۹۴۰۷۰
رییس جبهه نهاد خدمت همدان مطرح کرد؛

نقش خواص در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی

رییس جبهه نهاد خدمت همدان با اشاره به جایگاه خواص در جامعه، گفت: خواص باید با بصیرت افزایی و حضور جدی در عرصه های مختلف و اظهار نظرهای خود مردم را از حیرت بیرون آورده و راهنمایی کنند.
گرجی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام علی اصغر گرجی رییس جبهه نهاد خدمت و استاد حوزه علمیه قم امروز در کارگاه سیاست و روحانیت که در مسجد مدرسه آخوند همدان برگزار شد با اشاره به جایگاه سیاست اظهار داشت: سیاست به معنای واقعی با دیانت ما گره خورده است.

وی در ادامه ابراز داشت: نخستین کار در طی مسیر الهی پشت سر گذاشتن حجاب های ظلمانی و دنیوی است و این مرحله ای برای درک معارف بالاتر در این زمینه است.

استاد حوزه علمیه همدان خاطرنشان کرد: نهضت امام حسین بدون اهداف سیاسی رنگ و بویی ندارد و این امر نشان گر جایگاه سیاست و دیانت در اسلام است.

وی با بیان این که طلاب باید با بصیرت افزایی در میان توده مردم حضور داشته باشند، گفت: طلاب باید مردم را در مرحله نخست به حضور در انتخابات و در مرحله بعد به انتخاب اصلح رهنمون کنند.

حجت الاسلام گرجی گفت: نقش خواص در جامعه بسیار تاثیر گذار است به گونه ای که خواص در برخی مواضع با سکوت خود آسیب های جدی بر پیکره نظام اسلامی وارد کرده اند.

وی ابراز داشت: یکی از اهداف والا و برجسته انبیای الهی تاسیس حکمت الهی بود و این مهم به غیر از تعامل دین با سیاست امکان پذیر نیست و باید اسلام ناب و راستین را به جامعه معرفی کرد.

رییس جبهه نهاد خدمت همدان با اشاره به جایگاه خواص در جامعه گفت: خواص باید با بصیرت افزایی و حضور جدی در عرصه های مختلف و اظهار نظرهای خود مردم را از حیرت بیرون آورده و راهنمایی کنند.

وی در پایان با بیان این که سرنوشت مردم از سوی خود آنها رقم می خورد، گفت: مرم با حضور خود در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح می توانند نقش مهمی در آینده خود و کشور اسلامی ایفا کنند./203/979/ب1

ارسال نظرات