۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۴۹۱۴۰۶
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ۱۵ خرداد؛

القای «نمی شود، نمی توانیم» از حربه های دشمن است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک با بیان اینکه القای «نمی شود، نمی توانیم» از حربه های دشمن است، گفت: وظیفه افراد انقلابی در قبال این ترفند، نمایش کارآمدی دین است.
حجت الاسلام عبدالله پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پانزده خرداد قرچک پیش از ظهر امروز در نشست بصیرتی حسینیه شهدای قرچک با بیان اینکه القای "نمی شود، نمی توانیم" از حربه های دشمن است، گفت: وظیفه بچه های انقلابی در قبال این ترفند، نمایش کارآمدی دین است.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه هدف دشمن از "نمی توانیم" چه چیزی و چه کسی است، افزود: منظور دشمن این است که با حاکمیت الهی نمی توان موفق شد و اینکه دین اسلام کارساز نیست.

مسؤول امور روحانیون سپاه 15 خرداد درباره اینکه چرا دشمن سپاه و بسیج را می کوبد، گفت: بسیج و سپاه نقش اساسی در نمایش "ما می توانیم" دارد، دشمن می کوبد تا اعتماد به نفس نیروها را بگیرد و آنها را از درون تهی کند.

وی توکل به خدا، اعتماد به نفس، ابتکار به خرج دادن و همت بلند را از مطالبات رهبری دانست و ابراز کرد: توکل به خدا یعنی امید داشتن؛ البته نه امید به دشمن که این یعنی به خدا امیدی نیست.

حجت الاسلام عبدالله پور معنای اعتماد به نفس را باور داشتن به توانایی های خود بر شمرد و تأکید کرد: باید روز به روز بر اعتماد به نفس خود افزود.

وی با تصریح بر اینکه نباید در قبال رفتار سوء دشمن کوتاه آمد، اظهار کرد: امروز اگر فردی مورد هجمه ها، هم در داخل و هم در خارج قرار گرفت، باید دانست که آن فرد کارساز است.

مسؤول امور روحانیون سپاه 15 خرداد با اشاره به توهین آشکار غرب گرایان به ولایت مداران با شعار ولایت معاشان، اظهار کرد: امروز همه غرب گرایان بر علیه ولایت مداران قد علم کرده اند، آیا این کینه و حسادت نیست؟

وی در پایان با بیان اینکه جنگ فقط در عرصه نظامی نیست و جنگ های فرهنگی و اقتصادی پیش روی ما است، به آیات سوره توبه اشاره کرد و گفت: خداوند مؤمنان را به جنگ با مشرکین دعوت کرده است تا به دست آنها رسوا شوند، با نشستن و دست روی دست گذاشتن و دعا کردن مشکل حل نمی شود؛ باید خود را برای جنگ با دشمن آماده کرد./203/804/ب1

ارسال نظرات