۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۴۹۱۲۶۳
مسؤول دفتر نماينده ولي فقيه در سپاه قرچك؛

شهدای مدافع حرم امنیت را برای ملت به ارمغان آورده اند

مسؤول دفتر نماينده ولي فقيه در سپاه قرچك گفت: شهدای مدافع حرم امنیت را برای ملت به ارمغان آورده و به سيد و سالار شهيدان اقتدا کردند.
مدافعان حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حجت‌الاسلام حسين عبدالله پور، مسؤول دفتر نماينده ولي فقيه در سپاه قرچك شب گذشته در جمع ستاد بزرگداشت شهداي مدافع حرم اين شهرستان با عرض تسليت وفات عقيله بني هاشم(س)، گفت: حضرت زینب(س) در طول عمر بابركت ‏خویش رنج‏هاى فراواني را متحمل شدند از شهادت پدر و مادر، برادران و فرزندان گرفته تا دوران اسارت؛ این سختي‏ها از ايشان فردى صبور و بردبار ساخت.

وي حضرت زينب(س) را عالمه بدون معلم و برگرفته از علم لدني و الهي دانست و تصريح كرد: ايشان زني محدثه، عالمه، فهیمه، عابده، زاهده، عارفه و عفیفه بود.

نماينده ولي فقيه در سپاه 15 خرداد اضافه كرد: نسب نبوى، تربیت علوى، حياي فاطمي و صبر حسني از او فردى برجسته ساخته بود.

وي با بيان اينكه زینب(س) درس عفت را به خوبى در مكتب پدر آموخت، خاطرنشان كرد: بخشي از رسالت آن حضرت مراقبت از امام سجاد(ع) و سرپرستي اسرا و داشتن ولايت بود و اينگونه يود كه رمز بقاى حماسه كربلا و بيدارى مردم گشت.

حجت الاسلام عبدالله پور با اشاره به مراسم وداع شهيد مدافع حرم اهل بيت، شهيد غلامعلي حسيني در شب وفات حضرت زينب(س)، شهداي مدافع حرم را رهروي شهداي كربلا دانست و گفت: انقلابي كه در امتداد انقلاب عاشورايي شکل گرفته، جوانانش هم رهرو شهداي عاشورا مي شوند.

وي با بيان اينكه هیچ افتخاری بالاتر از شهادت در راه دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) نیست، گفت: شهدای مدافع حرم برای صیانت از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسیدند و ايشان در جايگاه محافظان آن حضرت قرار مي گيرند.

مسؤول امور روحانيون بسيج قرچك در پايان با تأكيد بر برگزاري هرچه باشكوه تر مراسم تشييع شهداي مدافع حرم، اظهار كرد: شهدای مدافع حرم امنیت را برای ملت به ارمغان آورده و به  سيد و سالار شهيدان اقتدا کردند./804/203/ب2

ارسال نظرات