۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۴۹۰۷۹۱
روحانی لبنانی:

عبادت تکفیری‎ها بر اجرای طرح دشمنان امت استوار است

رییس جمعیت علمای صور لبنان تصریح کرد که تکفیری‎ها با اجرای طرح دشمنان امت و انسانیت به عبادت می‌پردازند.
شیخ علی یاسین رییس جمعیت علمای صور لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی یاسین رییس جمعیت علمای صور لبنان در پیامی، انفجارهای تروریستی در دو کلیسای شهرهای اسکندریه و طنطای مصر را به شدت محکوم کرد و افزود: همبستگی خود را با ملت مصر در مبارزه با تروریسم و حامیان آن یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی که می خواهند منطقه را تضعیف کرده و اسلام را مخدوش سازند، اعلام می کنیم.

وی افزود: تضعیف منطقه و مخدوش کردن اسلام در راستای مصالح پروژه صهیونیستی ـ آمریکایی صورت می گیرد. تروریسم تکفیری هیچ دینی ندارد و عبادت تکفیری ها بر اجرای پروژه های دشمنان امت و انسانیت استوار است.

این روحانی لبنانی تصریح کرد: تروریست ها جنایت های کاملا وحشیانه ای مرتکب شده و هیچ مانعی در راه این اقدامات خود نمی بینند.  

شیخ علی یاسین در بخش دیگری از این پیام، نسبت به درگیری های مسلحانه در اردوگاه فلسطینیان عین الحلوه ابراز نگرانی کرد و ادامه داد: گروه های فلسطینی باید در حد و اندازه قداست مساله فلسطین باشند و به صورت یکپارچه در برابر فتنه گرانی که امنیت اردوگاه را هدف قرار داده و در راستای تضعیف مساله فلسطین تلاش می کنند، بایستند.

وی خاطرنشان ساخت که هدف از ناامنی در اردوگاه عین الحلوه، تضعیف مساله فلسطین و پایان حق بازگشت آوارگان به سرزمین خود است.

رییس جمعیت علمای صور تأکید کرد: همگان باید حامی وحدت فلسطینیان در برابر تکفیری ها باشند و به بقای حتی یک تکفیری در اردوگاه ها و لبنان رضایت ندهند.

شیخ علی یاسین همچنین تصویب قانون جدید انتخابات بر اساس نسبیت را خواستار شد و این قانون را عادلانه، عامل تحکیم وحدت ملی، تقویت دولت و راهی اساسی برای پایان بحران های لبنان توصیف کرد./980/ب902/د

ارسال نظرات