۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۴۹۰۳۹۰
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک:

حملات موشکی نشانه ذلت و خواری غرب است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ۱۵ خرداد قرچک گفت: آمریکا از دست ما مستأصل شده است، حملات موشکی اخیر آمریکا عین وحشی گری است و نشان از ذلت و خوار شدن استکبار دارد.
حجت الاسلام عبدالله پور قرچک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک، عصر امروز در جلسه بصیرت این شهرستان با اشاره به روایتی از معصومین، گفت: فقر را باید در آغوش گرفت، چرا که فقر سختی و آدم ساز است.

وی ادامه داد: بالاترین عمل، سخت ترین آن است، باید با هوای نفس مبارزه کرد و وجود خود را در برابر خدا ارزیابی کرد.

حجت الاسلام عبدالله پور درخواست پیامبر اعظم(ص) به سؤال جبرئیل مبنی بر اینکه هر چه می خواهی بگو، را اینگونه بیان کرد: رسول خدا درخواست یک روز گرسنگنی در کنار یک روز سیری را داشت.

مسؤول نمایندگی در سپاه 15 خرداد محور سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی را بر پایه مدیریت صحیح دانست و مطرح کرد: بیانات معظم له را می توان به 2 دسته امید آفرینی و نقد مدیریت ناکارآمد تقسیم کرد.

وی با بیان ظرفیت های بالقوه کشور در استعدادها و قابلیت ها، خاطرنشان کرد: امروز آمریکائی ها از دست ما مستأصل شده اند، آنها گمان داشتند می توانند ما را منزوی کنند.

حجت الاسلام عبدالله پور با اشاره به حملات موشکی اخیر آمریکا، آنرا عین وحشی گری دانست و افزود: این حملات نشان از ذلت و خوار شدن استکبار دارد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه انسان ها انتخاب درست را در نظر دارند، اذعان کرد: ولایت فقیه، قله انقلاب اسلامی است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج قرچک درباره انتخابات پیش رو با اشاره به برخی از احزاب و جریانات خاص که خود را به نظام چسبانده اند، تصریح کرد: عده ای برای کسب رأی دست به هرکاری می زنند تا خود را تطهیر کنند./203/804/ب1

ارسال نظرات