۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
کد خبر: ۴۹۰۲۲۰
با حضور وزیر سابق اطلاعات؛

مراسم محوری ۱۳ رجب در زاهدان برگزار می‌شود

برنامه محوری ۱۳ رجب با سخنرانی وزیر سابق اطلاعات در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان برگزار می‌ شود.
حجت الاسلام حیدر مصلحی

علی هوشمند، دبیر اجرایی ستاد برگزاری مراسم 13 رجب مسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: مردم با گرفتن جشن های باشکوه به استقبال ایام ماه رجب و ولادت حضرت علی(ع) می روند.

وی اظهار داشت: برنامه محوری 13 رجب در زاهدان که مصادف با میلاد باسعادت امیرمؤمنان حضرت علی(ع) است، امسال مانند سال های گذشته و با سخنرانی حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات و مولودی خوانی محسن طاهری، با حضور گسترده عاشقان امامت و ولایت دوشنبه 21 فروردین بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) برگزار می‌شود.

هوشمند عنوان کرد: برنامه های متنوع دیگری در این شب از جمله همخوانی، شعرسرایی، عیادت از بیماران، نورافشانی و اهدای جایزه به افرادی که نامشان از القاب حضرت علی(ع) است، برگزار می شود.

دبیر اجرایی ستاد برگزاری مراسم 13 رجب مسجد حضرت علی بن ابیطالب(ع) زاهدان ادامه داد: به مناسبت شهادت حضرت زینب(س) نیز مجلسی از 23 فروردین ماه به مدت 10 شب و با سخنرانی آیت الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و مدیحه سرایی ذاکران اهل بیت(ع) در زینبیه زاهدان، جنب مسجد حضرت علی(ع) برگزار می شود./831/303/ب2

ارسال نظرات