۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۴۸۹۵۴۱
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

حضور حداکثری مردم در انتخابات نخستین اولویت احزاب باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: همه احزاب و جناح‌های سیاسی باید برای حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات و تصمیم و انتخاب درست آنها تلاش کنند.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار اعضای جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان، اظهار کرد: انقلاب ما هویت دینی و اسلامی دارد و این مهlترین ويژگی این انقلاب است که آن را از سایر انقلاب‌ها متمایز می‌کند.

وی افزود: از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند از این انقلاب محافظت کند، داشتن روحیه جمعی و با هم بودن است؛ زیرا اگر همه مردم و مسؤولان باهم متحد و هم‌صدا باشند، می‌توانیم در برابر همه مستکبران داخلی و خارجی پیروز شویم.

استاد درس خارج فقه حوزه‌ علمیه خراسان شمالی با اشاره به آیه «واعتصوا بحبل الله جمیعاً ولا تفرقوا»، گفت: یکی از تجربیاتی که ما در این انقلاب کسب کرده‌ایم با هم بودن و چنگ زدن به ریسمان الهی و متفرق نشدن است که اگر ملت‌های مسلمان بتوانند این درس را از انقلاب ما بگیرند دیگر هیچ ملتی تحت ظلم ظالمان قرار نخواهد گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: مردم ما در دوران دفاع مقدس داشتن روحیه جمعی و باهم بودن در سایه امداد غیبی الهی را به همه دنیا نشان دادند؛ بنابراین چنانچه ملت‌ها با هم متحد شوند به مصداق «یدالله مع الجماعه» حضور خداوند در کارها لمس و برکت آن‌ها زیاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: این انقلاب ممکن است حواشی داشته باشد؛ اما در متن آن هیچ خدشه و خللی وارد نمی‌آید و محفوظ است؛ ازاین‌رو ضروری است همه حزب‌ها و گروه‌ها باید بر وحدت کلمه و محافظت از اصل انقلاب تأکید داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه نباید تفکرات و نظرات فردی بر متن انقلاب تحمیل شود، افزود: باید همه دوستی‌ها و موضع‌گیری‌ها در احزاب با در نظر گرفتن خدایی بودن و خدمت به انقلاب باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که مردم و مسؤولان و همه حزب‌ها باید به آن توجه کنند مسأله انتخابات است؛ به همین دلیل همه باید تلاش کنند با حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات و با در نظر گرفتن وظیفه الهی، برای تصمیم‌گیری و انتخاب درست مردم فعالیت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: همه احزاب و جناح‌های سیاسی باید برای حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات و تصمیم و انتخاب درست آنها تلاش کنند.

وی در پایان از همه احزاب فعال کشور خواست با جمع‌کردن افراد نخبه و فعال در همه حوزه‌ها اعم از سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و غیره برای به خدمت به این انقلاب همت کنند./9314/202/ب2

ارسال نظرات