۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۴۸۷۴۰۰
با حضور آیت الله علم الهدی؛

جشن آغاز بندگی 5 هزار دانش‌آموز در حرم رضوی برگزار شد

پنج هزار دانش‌آموز تازه ملکف مشهدی در قالب همایش «پرچم‌داران حجاب فاطمی» آغاز سن تکلیف و قدم نهادن در مسیر بندگی را در حرم امام رئوف(ع) جشن گرفتند.
پرچمداران حجاب فاطمی همایش پرچمداران حجاب فاطمی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، در آستانه میلاد بزرگ بانوی دو عالم، زهرای اطهر(س)، همایش «پرچم‌داران حجاب فاطمی» با حضور پنج هزار دانش آموز در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

علیرضا کاظمی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)، آغاز جشن تکلیف در جوار بارگاه مطهر حضرت رضا(ع) را توفیقی بزرگ برای دانش‌آموزان ذکر کرد.

وی افزود: امروز دانش‌آموزان در این مکان مقدس حضور یافتند تا با خدا و حضرت رضا(ع) عهد و پیمان ببندند که همواره پیرو ولایت فقیه و حضرت زهرای اطهر(س) باشند و تلاش کنند تا با رعایت عفاف و حجاب بنده شایسته‌ای برای پروردگار باشند.

کاظمی خطاب به دانش‌آموزان عنوان کرد: این جشن بزرگ آغازی برای شکرگزاری به درگاه الهی است و از این پس موظف هستید تا دستورات دینی را به بهترین شکل انجام دهید و فراموش نکنید غفلت از این مسیر شما را به بیراهه می‌کشاند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این گونه همایش‌ها گفت: آشنا کردن دانش‌آموزان با آموزههای دینی و انجام واجبات و حفظ حجاب از رویکردهای این همایش‌هاست.

در ادامه این مراسم، برنامه‌های متنوعی از سوی شهرام تدین و حجت‌الاسلام والمسلمین میرزایی از کارشناسان توانای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی حرم مطهر رضوی اجرا شد.

در پایان نیز میثاق‌نامه عفاف و حجاب از سوی یکی از دانش‌آموزان قرائت و نماز جماعت به امامت آیت‌الله علم‌الهدی؛ نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی اقامه شد./1308/101/ب2

ارسال نظرات