۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۴۸۵۸۵۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

خدمت به فقرا از اهداف انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در لرستان خدمت به فقرا را از اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: برای برقراری عدالت و کاهش فاصله طبقاتی باید در جهت رفع فقر تلاش کرد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، بعداز ظهر امروز در دیدار با کارکنان کمیته امداد لرستان به مناسبت سالروز تأسیس این نهاد که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: عملکرد کمیته امداد در استان لرستان در عرصه رسیدگی به وضعیت فقرا، سلامت، مسکن، خودکفایی مدجویان و حوزه فرهنگی مطلوب و قابل تقدیر است.

وی کمیته امداد را پدیده مبارک و ارزشمند دانست که با دور اندیشی امام(ره) تأسیس شد و افزود: کمیته امداد مایه زینت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به خدمات کمیته امداد در خدمت به فقرا و نیازمندان یادآور شد: سیره معصومین(ع) در جهت کمک به نیازمندان است.

وی با بیان اینکه از اهداف مهم انقلاب اسلامی ایران رفع محرومیت و حمایت از نیازمندان است، گفت: کمیته امداد به عنوان نهادی انقلابی در راستای تحقق این اهداف انقلاب اسلامی ایران قدم برداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت همکاری و تامل دستگاه های فرهنگی و اجرایی در راستای خدمت به مردم و برطرف سازی نیازهای فقرا اظهار داشت: رفع محرومیت و برطرف سازی نیاز نیازمندان فرهنگ و سیره ائمه معصومین(ع) است.

وی خدمت به محرومان را بالاترین عبادت خواند و افزود: تلاش در جهت کاهش فقر و رفع نیازهای فقرا موجب کاهش فاصله طبقاتی می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه بر ضرورت خودکفایی مددجویان کمیته امداد تأکید کرد و گفت: اهتمام در راستای خودکفایی مددجویان از اقداماتی است که باید در دستور کار کمیته امداد قرار گیرد.

وی با آثار مخرب وجود فاصله طبقاتی در جامعه اشاره و عنوان کرد: ایجاد شکاف در جامعه و به وجود آمدن آسیبهای اجتماعی از آثار زیان باری است که باید جلوگیری شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه وجود فاصله طبقاتی بین اقشار مردم خلاف اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: حمایت از مستضعفان و مظلومان در انقلاب اسلامی مورد توجه ویژه قرار دارد و وجود حقوقهای نجومی در ایران اسلامی شایسته نیست و خلاف عدالت است.

وی در پایان بر ضرورت فرهنگ سازی و برخورد با حقوقهای نجومی در راستای برقراری عدالت و ریشه کن کردن فقر در جامعه تأکید کرد./9459/202/ب1

ارسال نظرات