۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۴۸۵۳۹۲
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

رفع دغدغه های معیشتی مردم مهم ترین وظیفه مسؤولان است

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که خدمت رسانی خالصانه و بی منت مهم ترین فلسفه وجودی کمیته امداد امام خمینی(ره) است، گفت: رسیدگی به ایتام و کمک به نیازمندان از پاداش دنیوی و اخروی بالایی برخوردار است.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان با اشاره به این که تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از اقدامات ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود، گفت: این نهاد ارزشمند تاکنون خدمات ارزشمندی را در کارنامه چند دهه اخیر خود به ثبت رسانده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که این خدمات ارزشمند این نهاد حمایتی هیچ گاه از یادها فراموش نخواهد شد، افزود: باید بیش از پیش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) برای مردم تبیین و تشریح شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که یکی از مهم ترین شعارهای انقلاب اسلامی حمایت از محرومان  و مستضعفان جامعه بوده است، تصریح کرد: در همین راستا امام خمینی(ره) با هدف حمایت از قشر محروم جامعه دستور تأسیس این نهاد حمایتی را دادند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که وظیفه کمیته امداد امام خمینی(ره) یک رسالت ارزشمند و انسان دوستانه است، خاطرنشان کرد: کمک و دستگیری از محرومان و افراد بی بضاعت جامعه یکی از ارزشمند و ماندگارترین کارهایی است که هر فرد و نهادی می تواند انجام دهد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که عنایت امام خمینی(ره) نسبت به نیازمندان و فقرای جامعه، جدی بود، تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همواره بر حمایت از محرومان جامعه اسلامی تأکید ویژه داشتند.

وی با تأکید براین که امام خمینی(ره) همواره دغدغه رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان جامعه را داشتند، خاطرنشان کرد: امروز نیز مقام معظم رهبری نیز همان مسیر امام راحل ادامه می دهند و یکی از مهم ترین مطالبات ایشان از مسؤولان رسیدگی به امور محرومان است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که این نهاد با قداست و با اعتبار، تحت نام مبارک امام خمینی(ره) باقی ماند، تصریح کرد: بسیاری از خدمات حمایتی از نهاد مقدس بدون تبلیغ و تشریح به جامعه انجام می شود که این مسأله جای تشکر دارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که یکی از مهم ترین وظایف مسؤولان جامعه اسلامی رسیدگی به امور مردم به ویژه محرومان جامعه است، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید بدانند که این انقلاب متعلق به مردم است، چون این مردم بودند که همراه با امام خمینی(ره) در پیروزی نهضت انقلاب حاضر شدند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که مردم کشورمان لحظه ای از دفاع از انقلاب فاصله نگرفتند، بیان داشت: ملت بزرگ ایران در همه صحنه های انقلاب پشتیبان نظام و انقلاب بودند و با همه توان پای آرمان های انقلاب ایستادند.

امام جمعه قائمشهر به حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره کرد و آن را تجلی وحدت و همدلی مردم در دفاع از انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: مردم کشورمان ثابت کردند که با همه توان پشت انقلاب ایستاده اند و از آن دفاع خواهند کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز برخی خانواده ها هستند که از حداقل های لازم برای ادامه یک زندگی نیز ناتوان هستند، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در دستگیری از این خانواده ها نقش مهمی بر عهده دارد و نباید چتر حمایتی خود را از این خانواده ها بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که چشم و امید بسیاری از محرومان و مستضعفان جامعه به کمک های حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) است، تصریح کرد: این نهاد حمایتی که یکی از مهم ترین یادگارهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است باید تلاش کند چتر حمایتی خود را نسبت به این افراد تقویت کند.

امام جمعه قائمشهر از ملت ایران به عنوان مردمی قدرشناس و انسان دوست یاد کرد و با بیان این که مردم کشورمان هیچ گاه همنوع های خود را فراموش نخواهند کرد، خاطرنشان کرد: این مردم در کمک به همنوع و دستگیری از محرومان همواره پیشگام بوده اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در آستانه سال جدید متأسفانه بسیاری از خانواده ها به دلیل فقر مالی توان خرید برای سال جدید را ندارند و این بسیار تأسف برانگیز است، تصریح کرد: نباید بگذاریم خدای ناکرده همسایه ما در فقر و محرومیت باشد، اما خود در رفاه مطلق باشیم این به دور از انسانیت است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که خدمت رسانی خالصانه و بی منت مهم ترین فلسفه وجودی کمیته امداد امام خمینی(ره) است، تصریح کرد: به حتم رسیدگی به ایتام و کمک به نیازمندان از پاداش دنیوی و اخروی بالایی برخوردار است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که امروز همه مسؤولان کشور وظیفه دارند در جهت رفع دغدغه های معیشتی مردم تلاش کنند، خاطرنشان کرد: مهم ترین مطالبه مردم، به ویژه محرومان و مستضعفان جامعه دغدغه معیشتی است که باید با برنامه ریزی مناسب رفع شود.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که ملت ایران مردمی قانع و قدرشناس هستند، تصریح کرد: این مردم در 38 سال گذشته علیرغم همه مشکلات و بحران های اقتصادی با همه توان از انقلاب، نظام و رهبری پشتیبانی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) از اجر و پاداش بالایی نزد خداوند متعال برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: به حتم کسانی که در مسیر رفع حاجات و نیازمندی های مردم به ویژه محرومان جامعه گام بر می دارند نزد خداوند متعال قرب و ارزش والایی خواهند داشت./202/1317/ب1

ارسال نظرات