۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۴۸۰۱۹۶
فجر انقلاب؛

خروش جاودانه مردم پاکدشت در یوم الله 22 بهمن

ملت انقلابي و شهيد پرور پاكدشت امروز همزمان با سراسر كشور با خروش جاودانه خود، پاسخ قاطعی به تمامی یاوه‌گویان جهان دهند و بار ديگر فرياد استكبارستيزي سر دادند.
راهپيمايي پاكدشت راهپيمايي پاكدشت راهپيمايي پاكدشت راهپيمايي پاكدشت راهپيمايي پاكدشت راهپيمايي پاكدشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا؛ امت شهيد پرور و هميشه در صحنه شهرستان پاکدشت امروز همزمان با سالگرد سی و هشتمین پیروزی انقلاب اسلامی در کنار مسؤولان عزت و اقتدار خود را را به رخ جهانيان کشیدند و اتحاد و یکدلی و یکرنگی و وحدت را جشن گرفتند.

حضور آحاد مختلف جامعه اعم از پير و جوان، مرد و زن، و حتي كودكان و خردسالان كه حتي عده اي از  آنان به صورت خانوادگی در اين مراسم شرکت کرده بودند، ثابت کردند که برای لبيك گويي به امام انقلاب، همچون دوران ولادت انقلاب هميشه درصحنه حاضر هستند.

مردم از هر قشر و طبقه‌ اعم روحانیت، طلاب، بسيجيان، دانشجو، جوانان، جانبازان، ورزشکاران، مسؤولان، هنرمندان و مداحان همه و همه یک‌پارچه و متحد در مسير راهپيمايي حاضر شده بودند تا بار دیگر با امام و شهدا و رهبر معظم انقلاب  بیعتی دوباره ببندند.

در طول مسیر راهپیمایان با سر دادن شعار مرگ بر ضد ولايت فقيه و حمل پارچه نوشته و پوسترهاي «ما ایستاده‌ایم»، «من انقلابی هستم» و «مرگ بر آمريكا، مرگز بر اسرائيل و مرگ بر انگليس» بار ديگر مواضع انقلابي خود را اعلام كردند.

برپايي ایستگاه های صلواتی، ويزيت رايگان، نقاشي كودكان،‌ كتاب و ديگر ايستگاههاي هنري و فرهنگي از ديگر حواشي اين مراسم بود.

شبكه هاي غربي چشمان خود را بسته‌اند

خانمي كه به اذعان خودش براي بار اول به راهپيمايي آمده بود، وقتي خروش  پاسخ ملت انقلابي را به استكبار را با حيرت مشاهده مي كرد، با اعلام اينكه تاكنون يكي از پا ثابتان برنامه هاي شبكه هاي غربي بوده، ابراز كرد: ملت ايران امروز بيدار تر از هر روز هستند و در واقع اين ما و شبكه هاي غربي هستيم كه چشمان خود را بسته‌ايم.

حسين مظفر  وزير سابق آموزش و پرورش نيز در اين مراسم گفت: غرب با تمام جاسوس خانه هاي خود نتوانست،‌ انقلاب اسلامي را تحريك كند.

حجت الاسلام حسن لزومي نماينده ولي فقيه در پاكدشت، با بيان اينكه لازمه تشكبل انقلاب تقوا است گفت: ملت در سال 1357 با ولايت پذيري و دين داري به پيروزي انقلاب اسلامي دست يافتند، ایمان مردم به امام و رهبری و خواسته خود ملت باعث شد که به حق خود یعنی آزادی و استقلال دست يابند.

وي سپس از عموم امت حزب الله و شهيد پرور براي حضور باشكوه در راهپيمايي يوم الله ٢٢بهمن تشكر و سپاسگزاري كرد.

حجت الاسلام قاسم خداپرست امام جمعه بخش شريف آباد نيز با حضور در راهپيمايي اين بخش گفت: انقلاب ما بر اساس حركت پيغمبر و به تبعيت از شخص مرجعيت بود، امروز هم ملت انقلابي به تبعيت از مرجعيت به خيابانها آمده اند تا بار ديگر دعوت رهبري را لبيك گويند.

امروز ديديم كه انقلاب ما انقلاب پابرهنه ها هست

وي با اشاره به تهديدات انقلاب اسلامي گفت: نظام سرمايه داري سبب آن مي شود كه اگر از انقلاب فاصله بگيريم،

اگر مسئولين فكر مردم نباشند از انقلاب فاصله گرفته اند، اما امروز ديديم كه انقلاب ما انقلاب پابرهنه ها هست.

سرهنگ سعید موسی‌پور فرمانده سپاه پاکدشت در اين مراسم ابراز كرد: امروز، روز رهایی آزادگان از دست استعمارگران است، مردم پاكدشت با حضور خود نشان دادند كه آمده اند تا در کنار هم با رهبر عزیزشان و شهدا تجدید بيعت کنند و بگویند که در تمامی لحظات سخت حامی این ايشان و انقلاب هستند، ملت شریف ایران امروز آمده‌اند تا نه تنها  به ترامپ، بلکه پاسخ قاطعی به تمامی یاوه‌گویان جهان دهند و با خروش جاودانه خود در جشن انقلاب این ندا را فریاد بزنند.

همچنين خديجه مرادی رئیس اداره کتابخانه های پاکدشت اعلام كرد: امروز سربازان عرصه فرهنگ و کتاب در كنار ديگر شهروندان با حضور خود، قدرت و عظمت ملت قهرمان و آزاده ايران را در برابر استکبار جهانی نشان دادند.

رحیم علیش پور دادستان پاکدشت نيز رمز تداوم پيروزي انقلاب اسلامی و راه عبور از مشکلات فراروی کشور را همين حضور هوشمندانه آحاد مردم در راهپيمايي ها و ديگر صحنه های مورد نیاز انقلاب دانست.

علي یزدان پناه رئیس آموزش و پرورش پاکدشت حضور در راهپيمايي را وظيفه‌ي فردي و ملي مطرح كرد و گفت: اين مراسم برا دوستان غرور آفرين و براي دشمنان يأس آور است.

جمعي از جوانان كه باحضور پرشور خود در ابتداي اين مراسم، علت حضور خود را زدن مشت محكم بر دهان آمريكا اعلام كردند.

خانم فاطمي كه به همراه ديگر دوستانش از دانش آموزان شركت كننده در اين برنامه بود، در پاسخ به خبرنگار ما، گفت: آماده ايم تا فرياد نحن ابناء الخميني سر دهيم و بگوييم تا از هيچ دشمني هراس نداريم.

گفتني است راهپيمايي امروز در پاكدشت از ساعت 10صبح آغاز و با رسيدن به مصلي امام خميني(ره) اين شهرستان و همزمان با اذان ظهر پايان يافت./804/202/ب2

ارسال نظرات