۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۴۸۰۱۱۹
فجر انقلاب:

ترامپ خوی استکباری خود را نشان می دهد

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ترامپ خوی استکباری خود را نشان می دهد، گفت: مردم این نظام همچنان پیام انقلاب، امام راحل و ولایت را دریافت و در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می کنند.
استکبارستيزي

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، اظهار داشت: مردم نظام اسلامی ایران در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ ترامپ تازه کار که در جایگاه ریاست جمهوری آمریکا قرار دارد با حضور باشکوه خود دادند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن تودهنی به استکبار جهانی زدند، گفت: ترامپ تازه به دوران رسیده در اعترافات خود هویت استکباری خود را بیان کرده است در حالی که امام راحل، مقام معظم رهبری و مسؤولان اجرایی کشور 38 سال داشتند هویت استکبار را بیان می کردند و شاید کسی باور نمی کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ترامپ خوی استکباری خود را نشان می دهد، افزود: مردم این نظام همچنان پیام انقلاب، امام راحل و ولایت را دریافت و در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام نوفرستی تصریح کرد: امروز مردم با حضور باشکوه و گسترده خود نشان دادند آمریکا و استکبار جهانی نمی توانند هیچ غلطی بکنند و مردم همگام با ولایت در این مسیر نورانی خواهند بود

وی ادامه داد: همبستگی امت و هماهنگی، اتحاد، همدلی مردم، همراهی با ولایت، مبارزه با استکبار و روحیه مقاومت پیام راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان و به ویژه به بدخواهان این نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی 22 بهمن واجب الهی و سیاسی است، خاطرنشان کرد: امروز نه تنها مردم یمن، سوریه و فلسطین در ادامه انقلاب خود بلکه تمام نهضت های جهانی از این راهپیمایی مردم درس مقاومت گرفتند و همراهی مردم را با خود احساس می کنند./302/880/ب1

ارسال نظرات