۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۴۸۰۰۴۶
فجر انقلاب؛

استقلال، زیربنای تحقق شعارهای دیگر انقلاب است

نماینده مجلس خبرگان گفت: استقلال زیر بنای تحقق شعارهای دیگر انقلاب است و این شعارها باید به نسل امروز و آینده منتقل شود.
حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، ظهر امروز در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع مردم خرم آباد، بر ضرورت انتقال شعارهای انقلاب برای نسل امروز و آینده تأکید کرد و گفت: باید نسل های امروزی شعارهای انقلاب اسلامی را هر چه بیشتر بشناسند.

وی با بیان اینکه آرمانهای انقلاب امانتی در دست نسل جوان و آینده است، افزود: برای تحقق این آرمانها نسل جوان باید ماهیت و اهداف انقلاب را بشناسند.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری استقلال را زیربنای تحقق شعارهای دیگر انقلاب عنوان کرد و گفت: برای گام برداشتن ملت ایران در مسیر اسلام، امامت و آزادی باید شعار استقلال ایران اسلامی تحقق یابد.

وی با اشاره به شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی»، ابراز داشت: استقلال شامل پنج حوزه، استقلال دینی، فرهنگی، نظامی، سیاسی و استقلال در علوم و دانش است.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی با بیان اینکه آزادی به معنای واقعی و جامع بدون استقلال تحقق یپدا نمی کند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران ملتزم به اسلام است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند ما تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی را نمی خواهیم، خاطرنشان کرد: تشیع و تسنن در داخل اسلام مبنای ما است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه منظور از استقلال فرهنگی این است که ما فرهنگی مستقل داشته باشیم، افزود: استقلال فرهنگی به معنای نفی فرهنگ بی بند و باری است.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی در ادامه یادآور شد: ملت ایران اسلامی فرهنگ بی اعتنایی به خلقت انسان، خدا و معنویت را نمی پذیرد.

حضور مردم تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب است

وی 22 بهمن را میعادگاه انقلابیون و مردم عنوان کرد و اظهار داشت: حضور مردم در این راهپیمایی بیانگر انزجار مردم از یاوه گویی های استکبار است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: حضور گسترده مردم پاسخ مثبت ملت ایران اسلامی به دستاوردهای انقلاب و تجدید میثاق با آرمانها و ارزشهای انقلاب است./202/9459/ب1

ارسال نظرات