۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱
کد خبر: ۴۷۹۹۸۰
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در شهرضا:

هدف از تشکیل جبهه مردمی انقلاب احیای راه شهدا، امام و رهبری است

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در شهرضا گفت: هدف از تشکیل جبهه مردمی انقلاب اسلامی احیای راه و سیره شهدا، امام(ره) و رهبر انقلاب است، در این جبهه به نفع هیچ فرد، جبهه یا گروهی به جز شهدا و رهبری تبلیغ نخواهد شد.
جبهه مردمی نیروهای انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید محمدرضا موسوی در اولین گردهمایی نیروهای مردمی انقلاب اسلامی در شهرستان شهرضا با اشاره به فرارسیدن سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران نشانه به ثمر رسیدن تلاشهای امام خمینی(ره) و مردم دیندار ایران بود.

وی اظهار کرد: مردم مسلمان ایران در روز 22 بهمن همانند سالیان گذشته با هر گرایش سیاسی و مرامی و بی تفاوت به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت می‌کنند و جواب گستاخیهای سران استکبار جهانی نظیر رئیس جمهور جدید آمریکا را با شعارهای خود می‌دهند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در شهرضا بیان کرد: شعارهای کوبنده مردم در سوم الله 22 بهمن نشانه اعلام بیعت با سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) بوده و مهر تأییدی بر حمایت از آرمانهای انقلاب از سوی ملت شهیدپرور و انقلابی ایران است.

حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: دشمن در ایان جنگ تحمیلی با موشکهای خود استانهای کشورمان را هدف قرار داده و مردم مسلمان ایران را به خاک و خون می‌کشید و جوانان مؤمن ما را به شهادت می‌رساند و امروز متأسفانه در تهاجمی گسترده با استفاده از فضاهای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال اجرای توطئه‌های خود در جریان جنگ نرم و تهاجم همه جانبه به ارزشهای دینی و انقلابی است.

حجت الاسلام موسوی گفت: هدف از تشکیل جبهه مردمی انقلاب اسلامی احیای راه و سیره شهدا، امام(ره) و رهبر معظم انقلاب است، در این جبهه به نفع هیچ فرد، جبهه یا گروهی به جز شهدا و رهبری تبلیغ نخواهد شد؛ امروزه بالغ بر هزار نفر از شخصیتها و نخبگان کشور از این جبهه حمایت کرده‌اند.

وی ادامه داد: این جبهه با 10 نفر عضو مؤسس که از شخصیتهای برجسته نظام به شمار می‌روند فعالیتهای خود را آغاز و پس از تشکیل کمیته‌های استانی، قرار است در هر شهرستان هم پنج نفر مؤسس داشته باشد، مجموع نیروهای اولیه این جبهه در شهرستان شهرضا پنجاه نفر هستند./202/868/ب1

ارسال نظرات