۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۴
کد خبر: ۴۷۹۸۹۸
حجت الاسلام رسایی:

رمز پیشرفت ایستادگی بر مبانی انقلاب است

نماینده سابق مجلس تأکید کرد: تنها حرکات بر مدار اصول انقلاب و تحت رهبری رهبر معظم انقلاب می تواند کشور را نجات دهد و انقلاب را به سلامت از خطرها عبور دهد.
حمید رسایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حمید رسایی، نماینده سابق مجلس در گردهمایی ائمه جماعات اصفهان به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون همواره خدمات مهمی صورت گرفته که البته در کنار آن ها خیانت ها و پستی و بلندی ها در مقاطع مختلف از سوی اشخاص و جریان ها وجود داشته است.

وی ادامه داد: وقتی 38 سال انقلاب اسلامی را مرور می کنیم می بینیم که هر وقت بر ارزش های انقلاب ایستادگی کردیم پیروز شدیم و پیشرفت ها حاصل شد، اما در مقابل هر گاه از آرمان ها  و ارزش های انقلاب و اسلام فاصله گرفتیم  و ارزش های انقلاب در بین خواص و مسؤولان و احیاناً روحانیت کشور کمرنگ شد، شاهد خسارت ها و عقب ماندگی ها بودیم.

دوری خواص از اصول انقلاب سبب سقوط آن ها می شود

مدیر مسؤول هفته نامه نه دی افزود: دوری خواص از ارزش های انقلاب همواره سبب سقوط و مردود شدن آن ها بوده است، این یک اصلی است که در دوره های مختلف با تجربه به ما ثابت شده است، اگر دولت های مختلف در جمهوری اسلامی را مرور کنیم به این مهم خواهیم رسید، دولت های مختلف بسته به شعارهایی که مطرح می کردند نام هایی را بر روی خود نهادند.

حجت الاسلام رسایی بیان داشت: در طول این 38 سال هر دولتی که به ارزشها و آرمان های انقلاب پایبند بوده خدمت رسانی بیشتری هم کرده و هر دولت به میزان فاصله ای که با آرمان ها داشته عقبگرد هم داشته است، در بعضی دولت ها مانند دولت بنی صدر خیانت صورت گرفت و در نهایت رییس دولت وقت از کشور گریخت و به آغوش بیگانگان رفت.

وی ابراز داشت: حتی یک دولت ممکن است در مسیر خودش در یک فاصله زمانی خدمت های زیادی کرده ولی در یک دوره دیگر به دلیل غفلت از اصول انقلاب نتوانسته خدمت رسانی خوبی داشته باشد، در طول تاریخ انقلاب و در دوران دولت های مختلف ما همواره شاهد دوگانه هایی بوده ایم که در جامعه مطرح شده است.

مدیر مسؤول هفته نامه نه دی، افزود: زمانی دوگانه میانه رو و تندرو مطرح بود، چپ و راست، چپ مدرن و راست مدرن، چپ سنتی و راست سنتی و اصلاح طلب و اصولگرا دیگر دوگانه ها در دوره های مختلف بوده اند، اخیراٌ هم دیگر این اسامی و دوگانه ها تطبیق بر عملکردها ندارد و این معادلات به هم خورده است.

رمز پیشرفت در ایستادگی بر مبانی انقلاب است

حجت الاسلام رسایی ‏‏توضیح داد: اما آنچه که امروز رهبر معظم انقلاب به آن معتقد است دوگانه انقلابی و غیر انقلابی های درون نظام است که ایشان این دوگانه را در دیدار با طلاب، دبیرخانه شورای امنیت ملی و در اولین روز از سال 94 در مشهد مطرح کردند.

وی افزود: رهبر انقلاب می فرمایند که دو نگاه در درون کشور وجود دارد یک نگاه می گوید که باید سیاست خارجی را تغییر دهیم و بر روی اصول و ارزش ها پافشاری نکنیم تا بتوانیم پیشرفت کنیم و نگاه دیگر می گوید که رمز پیشرفت امروز ما هم در ایستادگی بر مبانی و شعارهای انقلاب در سال 57 نهفته است.

نماینده سابق مجلس، اظهار داشت: حتی اگر ما دنبال دنیا هم باشیم راه برون رفت از مشکلات فعلی کشور اعتماد کردن به دشمن نیست، تنها حرکات بر مدار اصول انقلاب  و تحت رهبری رهبر معظم انقلاب می تواند کشور را نجات دهد و انقلاب را به سلامت از خطرها عبور دهد.

حجت الاسلام رسایی ‏‏ابراز داشت: اگر این مسیر پافشاری بر اصول انقلاب به عنوان یک الگو انتخاب شود می توانیم در ادامه مسیر انقلاب و در انتخابات های پیش رو طعم خدمت رسانی را بیش از پیش به مردم بچشانیم و آن ها را بیشتر نسبت به انقلاب اسلامی امیدوار کنیم.

وی توضیح داد: تجربه شخصی بنده در مسؤولیت هایی که داشتم و در مدیریت های فرهنگی  و در دو دوره نمایندگی مجلس اهمواره نیروهای پایبند به اصول انقلاب در عرصه خدمت رسانی هم موفق تر بوده اند و در مقایسه با دیگرانی که ادعای خدمت داشتند اما خیلی به آرمان های انقلاب معتقد نبودند رضایتمندی بیشتری را در مردم ایجاد کردند. /869/پ202/ص

 

ارسال نظرات