۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۴۷۸۰۰۱
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

بیکاری بدترین آسیب اجتماعی کشور است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بیکاری بدترین آسیب اجتماعی کشور است و با توجه به ابعاد مختلف تأثیرات آن بر فرد و جامعه باید تلاش انجام شده برای مقابله با آن، افزایش یافته و طرحها و برنامه‌های بیشتری برای کاهش آمار بیکاری ارائه شود.
سمیه محمودی شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سمیه محمودی عصر امروز در مراسم افتتاح طرحهای عمرانی روستای قصرچم از توابع بخش مرکزی شهرستان شهرضا، عنوان کرد: ایام الله دهه فجر اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همه افراد نشان داده و ارزش و اهمیت کار افرادی که برای استقرار آن تلاش کردند را به ما یادآوری می‌کند.

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف افرادی که دوران مبارزات ضد ستم شاهی را درک و شاهد ایثارگری امام(ره) و شهدای دوران مبارزات انقلابی بودند این است که خاطرات آن زمان را برای نسلهای بعدی انقلاب بازگو کرده و ارزشهایی که پدران آنها برای آن مبارزه  کردند را تبیین و تشریح کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: غیرت دینی مردم در زمان حکومت فاسد پهلوی به آنها اجازه نداد شاهد انجام اقدامات ضد دینی و خلاف شرع باشند به همین دلیل با همه توان برای یاری امام خمینی(ره) در صحنه حاضر شدند  و از کیان اسلام و ارزشهای دینی حمایت کردند.

محمودی ادامه داد: دهه فجر در هر سال فرصت مناسبی است تا اقتدار و عظمت نظام اسلامی را نشان داده و دستاوردهای آن را بازگو کنیم، انقلاب اسلامی سبب عزت ما شد و امنیت و افتخار امروز ما نیز مرهون آن است بنابراین باید در جشنهای دهه فجر این مسائل برای همه مردم به ویژه نسلهای جوان و نوجوان جامعه تشریح و تبیین شود.

وی اضافه کرد: امروز کشور ما با اقتدار کامل در منطقه حضور دارد و در درون کشور نیز امنیت و آرامش کامل حاکم است به همین دلیل دشمنانی که از اسلام و ارزشهای آن ترس دارند با تمام وجود به دنبال مابله با آن و دشمن با ارزشهای اسلامی هستند و در مقابل این توطئه و دسیسه دشمنان، ما وظیفه داریم تا با حفظ اتحاد از خون شهدا و ارزشهای انقلاب پاسداری کنیم.

دبیر مجمع نمایندگان استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: دانش آموزان، دانشجویان و همه جوانان و نوجوانان کشور وظیفه دارند تا با تلاش و کوشش شبانه روزی و کسب علوم و افزایش معلومات خود مبانی اقتصادی کشور را تقویت کنند.

محمودی گفت: اگر کشوری ما را از ورود به خاکش محروم می‌کند باید بداند که نیازی به حضور در خاک آن کشور را نداریم، ما در داخل ایران جوانانی داریم که در زمره بهترین دانشمندان جهانی بوده و مردمی ولایتمدار داریم که با عشق به کشور و نظام اسلامی توان دستیابی به همه قله‌های پیشرفت و توسعه را دارند.

وی بیان کرد: در مناطق محروم این کشور جوانان نخبه‌ای وجود دارند که از نظر دانش و توان علمی در مدارج عالی قرار دارند و ما وظبفه داریم که با حمایت از آنها زیرساختهای علمی و اقتصادی کشور را تقویت کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلی شورای اسلامی گفت: متأسفانه دشمن پس از شکست در عرصه جنگ سخت، با افزایش فشار به دنبال پیروزی در جبهه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است و معلمان و والدین وظیفه دارند که در عرصه جنگ نرم با راهنمایی جوانان و نوجوانان مانع تحقق اهداف دشمنان شوند.

به گزارش رسا، در این آیین 36 پروژه عمرانی و خدماتی افتتاح شد./202/868/ب1

ارسال نظرات