۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۴۷۷۹۰۲
استاد حوزه و دانشگاه:

حقوق های نجومی و اختلاس ها بر خلاف ماهیت فرهنگ اسلامی است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: فسادها، حقوق های نجومی و اختلاس ها که در کشور وجود دارد بر خلاف ماهیت فرهنگ اسلامی است و این موارد به اسلام ضربه می زند و آن هایی که حقوق های نجومی را دریافت می کنند بیگانه هستند و باید از بدنه انقلاب حذف شوند.
مختاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام حسین مختاری، استاد حوزه و دانشگاه امشب در سری نشست های راز ماندگاری انقلاب اسلامی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) بیرجند، اظهار داشت: فرهنگ قرآنی و اسلام ناب محمدی(ص) سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد و باید این فرهنگ حفظ شود.

وی با بیان اینکه بخش های مهم اسلام و قرآن سیاسی و اجتماعی است، گفت: امام حسین(ع) برای نجات اسلام از حکومت یزیدی به شهادت رسید، برخی از روی غرض ورزی می گویند محرم و صفر را سیاسی نکنید، این افراد که چنین سخنانی می گویند نمی دانند تمام صحنه کربلا سیاسی بود و امام حسین(ع) برای اینکه حکومت یزید را ساقط کند با آن مبارزه کرد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه تقابل رژیم طاغوت پهلوی با اسلام سبب شد مردم انقلاب کنند، افزود: رضاشاه در آن زمان تقابل سخت و فیزیکی را پیش گرفته بود اما محمدرضا شاه تقابل نرم را پیش گرفته بود و به صورت چراغ خاموش می خواست اسلام را از بین ببرد.

حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: رژیم طاغوت ضد اسلامی بود و عمامه را از سر روحانیت برمی داشتند و سعی داشتند به صورت چراغ خاموش روحانیت و حوزه را از ذهن افراد این مملکت پاک کنند، حوزه علمیه مظهر و پایگاه اسلام است، اگر این حوزه تعطیل شود دین تا 50 سال دیگر باقی نمی ماند.

وی اسلام ایران را حسینی و علوی دانست و ادامه داد: محمدرضا شاه همان سیاست رضا شاه را داشت، راهبرد اصلی آن ها یکی بود اما تاکتیک را تغییر داده بودند، محمدرضا شاه به صورت چراغ خاموش حجاب را می خواست بردارد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه رژیم طاغوت حامی اسرائیل بود، خاطرنشان کرد: عربستان سعوی امروز غلام حلقه به گوش آمریکا و استکبار و اسرائیل است و ایران و نظام اسلامی پرچمدار مبارزه با یهود و صهیونیست و استکبار است.

حجت الاسلام مختاری به فضای مجازی اشاره کرد و گفت: متأسفانه دولت قصد ندارد فضای مجازی را کنترل کند، در حالی که روستاییان و مردم نان برای خوردن ندارند اما دولت می خواهد اینترنت پرسرعت را به روستاها بیاورد.

وی عنوان کرد: فضای مجازی جز فساد برکتی برای روستاییان ندارد، باید اسلام حفظ شود زیرا فرهنگ اسلامی از اکسیژن و غذا برای روح ما مهم تر است.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: فسادها، حقوق های نجومی و اختلاس ها که در کشور وجود دارد بر خلاف ماهیت فرهنگ اسلامی است و این موارد به اسلام ضربه می زند و آن هایی که حقوق های نجومی را دریافت می کنند بیگانه هستند و باید از بدنه انقلاب حذف شوند.

حجت الاسلام مختاری یکی از مهم ترین ارکان پیروزی انقلاب اسلامی را ولایت فقیه دانست و گفت:  اگر ولایت فقیه دینی و زمان شناس نبود این انقلاب به پیروزی نمی رسید و 40 سال انقلاب باقی نمی ماند.

وی با بیان اینکه دشمن ولایت فقیه را هدف قرار داده است، ادامه داد: اگر ولایت فقیه نبود نظام اسلامی از روی جهالت از درون به هم می پاشید، حلقه وصل ما به امام زمان(عج) و پیامبر(ص) ولایت فقیه است.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: حضور سیل گونه مردم سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد و تنها چیزی که در این نظام دشمن را وادار به عقب نشینی می کند حضور میلیونی مردم است./880/202/ب2

ارسال نظرات