۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۴۷۶۸۴۷
امام جمعه کبودرآهنگ:

وفاداری صد در صد به ولایت رمز وحدت و همگرایی است

امام جمعه کبودرآهنگ گفت: ولایت فقیه محور بی چون و چرای وحدت و همگرایی نیروهای انقلابی است و وفاداری صد در صد به ولی فقیه رمز وحدت و مایه موفقیت است.
ولایتمداری

حجت الاسلام یوسف روحانی، امام جمعه کبودرآهنگ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، درباره اهمیت همگرایی نیروهای انقلابی، گفت: آنچه که سبب پیروزی و به ثمر نشستن انقلاب بود، همان نیز رمز بقای انقلاب خواهد بود و اگر ما این رمز را گم کنیم، ادامه حیات انقلاب حتما با مشکل رو به رو خواهد شد.

وی افزود: رمز و عامل پیروزی انقلاب اسلامی، وحدت و هم جهت بودن نیروهای انقلابی در راستای از بین بردن و فروپاشی نظام طاغوت و جایگزینی حکومت اسلامی و مردمی بود.

امام جمعه کبودرآهنگ اظهار داشت: این و حدت و یکپارچگی برای رسیدن به موفقیت در موضوعات مهم لازم است به ویژه در انقلاب اسلامی که برای حفظ بقا و ادامه مسیر آن، داشتن وحدت و همگرایی امری ضروری است.

وی در ادامه گفت: بدیهی است که نیروهای انقلابی و نهادهای ارزشی، اصول محکم و مشترکی دارند که به آن ها پایبند هستند و این اصول نقطه اتصال نیروهای انقلابی است و همه آن ها را به هم پیوند می دهد.

حجت الاسلام روحانی تأکید کرد: در مقاطع مختلف ضرورت دارد که نیروها در کنار هم و با همگرایی این اصول را تقویت کنند و محور وحدت، یعنی پایه اصلی و آنچه که سبب همبستگی همه نیروها است را فراموش نکنند.

وی ابراز داشت: نیروهای انقلابی باید دور همان محوری جمع شوند که جهت دهی می کند، رهنمود می دهد و در عرصه های حساس گره گشایی می کند و این محور ولی فقیه زمان است.

امام جمعه کبودرآهنگ وفاداری صد در صد به ولی فقیه را رمز وحدت و مایه موفقیت دانست و گفت: ولایت فقیه محور بی چون و چرای وحدت و همگرایی نیروهای انقلابی است و همه باید از او خط بگیرند.

وی در پایان اظهار داشت: نیروهای انقلابی اگر هر مسیری انتخاب می کنند، به این مقصد منتهی شود، حتی اگر از راه های مختلف باشد، به هدف خواهند رسید و ارزش ها و آرمان های مشترک همه تحقق خواهد یافت./979/302ب2

ارسال نظرات