۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۴۷۶۲۹۳
دبیرکل جنبش النجباء عراق:

محاصره فوعه و کفریا سوریه باید شکسته شود

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق، در دیدار هیاتی از سازمان ملل با اشاره به جنایات وارده در حق مردم فوعه و کفریا در سوریه، شکست محاصره فوری آنان را خواستار شد.
دبیر کل النجباء - شیخ اکرم الکعبی

به گزارش خبرگزاری رسا، هیاتی از سازمان ملل متحد روز گذشته با ورود به بغداد با حجت‌الاسلام «اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء، دیدار و گفت‌وگو کرد.

این هیات به ریاست «مانوج ماتیو» و برای گفت‌وگو در راستای راهبرد جهان عاری از تروریسم وارد قرارگاه مرکزی مقاومت اسلامی شد.

فرستاده سازمان ملل در این دیدار اظهار داشت: پیروزی‌های نیروهای عراقی در جریان عملیات موصل بسیار ارزشمند است و باید به این پیروزی‌ها استمرار بخشید تا روزی شاهد نابودی کامل این گروه تروریستی در سرزمین عراق باشیم.

دبیرکل نُجَباء نیز در این دیدار با اشاره به وضعیت اسفبار اهالی مردم دو شهرک محاصره شده «فوعه» و «کفریا» در ادلب سوریه تصریح کرد: این دو شهرک شیعه نشین که در شمال شرقی استان ادلب سوریه واقع شده‌اند، هدف جنایات فجیع گروه‌های تروریستی قرار گرفته و باید فوراً این محاصره شکسته شود.

به گزارش النجباء، شیخ اکرم الکعبی در پایان نیز گزارشی مستند از فجایع صورت گرفته در حق اهالی فوعه و کفریا را تسلیم فرستاده سازمان ملل کرد تا آن را در اختیار مسؤولان این سازمان قرار دهد./847/ب102/د

ارسال نظرات