۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۴۷۴۹۹۶
امام جمعه کوفه:

برخی مسؤولان عراقی فاسد و غارتگر ثروت کشور هستند

امام جمعه کوفه تصریح کرد با اشاره به فساد شدید برخی مسؤولان، مبارزه با این پدیده را خواستار شد.
سید هادی الدنیناوی امام جمعه کوفه

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هادی الدنیناوی امام جمعه مسجد کوفه در خطبه‎های نماز جمعه این هفته به بررسی مسائل داخلی عراق پرداخت و گفت: شکایت‎هایی که مردم از بیمارستان‎ها، مدارس، اداره‎های برق و سایر نهاد می‎کنند به گونه‎ای است که انگار در کشور دولت، وزارتخانه و منابع ملی وجود ندارد.

وی افزود: ملت عراق باید با جدیت تمام به مبارزه با فساد موجود در عراق بپردازند و اجازه ندهند که مفسدان این کشور را تخریب کنند.

امام جمعه کوفه تصریح کرد: برخی مفسدان در دوران دیکتاتوری صدام هیچ مال و ثروتی نداشتند اما با سرنگونی دیکتاتور سابق با آرزوی بدست آوردن پست و مقام وارد عراق شدند و اکنون از ثروتمندترین افراد این کشور هستند به طوری که املاک بسیاری را در استان‎ و حتی کشورهای مختلف خریده‎اند.

حجت الاسلام الدنیناوی با بیان اینکه مشکلات عراق روز به روز افزایش میابد، ادامه داد: مفسدان با چپاول ثروت‎های ملت عراق افراد بسیاری را در فقر و بدبختی رها کرده اند.

امام جمعه ناصریه بر ضرورت احترام به معلمان تاکید کرد

حجت الاسلام شيخ محمد مهدی الناصری امام جمعه ناصریه در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در مسجد شیخ عباس الکبیر برگزار شد، بر ضرورت احترام به معلمان تاکید کرد و بیان داشت: معلمان و استادان در امر آموزش خط قرمز هستند بنابراین هیچ کس اعم از مدیر و خانواده‎های دانش آموز حق ندارند که به آن‎ ها توهین یا تجاوز کنند.

وی عنوان کرد: متاسفانه نزاع میان معلمان و خانواده‎ها به طائفه‎ای و عشائر سرایت کرده و موجب ایجاد مشکلات و درگیری‎های بزرگ شده است.

امام جمعه ناصری در بخش دیگر خطبه‎های نماز جمعه خواستار حمایت از کارمندان ادارها شد و گفت: برخی از کارمندان اداره‎های آب و برق تهدید و یا مورد تجاوز قرار گرفته‎اند که باید این مساله را استانداری‎ها و حکومت مرکزی بررسی کنند./994/ب901/د

ارسال نظرات