۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۴۷۳۷۵۰
امام جمعه اهل تسنن صیدای لبنان:

تکفیری‎ها مجری پروژه صهیونیستی ـ آمریکایی هستند

عضو تجمع علمای مسلمان لبنان حمله جنگنده های صهیونیستی به فرودگاه نظامی دمشق را محکوم کرد.
شخ صهیب الحبلی از روحانیان اهل تسنن لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی عضو تجمع علمای مسلمان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد حضرت ابراهیم(ع) صیدا برگزار شد، از کشف باند تروریستی در این کشور و بازداشت افراد آن ابراز خرسندی کرد و گفت: برنامه های تروریستی در پرتو تلاش دستگاه های امنیتی لبنان به ویژه دستگاه امنیت عمومی و اطلاعات ارتش به نتیجه نخواهد رسید.

وی همچنین حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی دمشق را محکوم کرد و افزود: این حمله در چارچوب حمایت مستقیم نظامی از گروه های تروریستی در سوریه بوده و ائتلاف میان دو دشمن صهیونیستی و تکفیری را نشان می دهد.

این روحانی اهل تسنن تأکید کرد که تکفیری ها به اجرای پروژه صهیونیستی ـ آمریکایی در منطقه پرداخته و زمانی که تروریست ها توانایی انجام این اهداف را نداشته باشند رژیم صهیونیستی به صورت مستقیم وارد عمل می شود.

شیخ صهیب حبلی با اشاره به کشتار دانش آموزان یمنی به وسیله جنگنده های سعودی اظهار داشت: چرا جهانیان هیچ واکنشی نسبت به این جنایت نشان نمی دهند و حتی یک پیام محکومیت از سوی جامعه بین المللی صادر نشده است؟

رییس جمعیت الفت لبنان ادامه داد: این جنایت به لیست جنایت های جنگی آل سعود در یمن اضافه می شود و متأسفانه محکومیتی در این زمینه مشاهده نمی کنیم. 

وی درباره سوریه نیز تصریح کرد که جهانیان در قبال قطع آب از سوی گروه های تروریستی در دمشق هیچ عکس العملی نشان نداده اند./980/ب901/د

ارسال نظرات