۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۴۷۳۴۹۵
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

روحانیان دژ محکم فکری و عقلی در مقابل جنگ نرم دشمن هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه روحانیان دژ محکم فکری و عقلی در مقابل جنگ نرم هستند، گفت: تا وقتی که روحانیت را در اختیار داریم سازمان مرکزی به عنوان دین نیز در جامعه وجود دارد.
محبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، احمد محبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در همایش منادیان هدایت خراسان جنوبی با تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: آیت الله هاشمی همواره در کنار انقلاب و امام(ره) و مقام معظم رهبری بود و در این انقلاب جای خالی این مرد بزرگ مشهود است.

وی با بیان اینکه همایش منادیان هدایت نخستین برنامه در استان است که با محتوا و موضوع تجلیل از روحانیان خدوم برگزار می شود، گفت: روحانیان پزشکان معنوی و هدایتگر جامعه هستند، نگاه به روحانیان نگاه شغلی نیست بلکه نگاه مسؤولیت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: روحانیان با مردم دوسویه هستند به طوری که روحانیان از طرفی خود را خادم مردم می دانند و از طرفی دیگر مردم با عشق و علاقه آن ها را دوست دارند.

محبی با بیان اینکه روحانیان دژ محکم فکری و عقلی در مقابل جنگ نرم هستند، تصریح کرد: تا وقتی که روحانیت در اختیار داریم سازمان مرکزی به عنوان دین نیز در جامعه وجود دارد.

وی ادامه داد: همه در برابر روحانیان وظیفه دارند و باید جامعه فرهنگ و هنر دین خود را نسبت به این افراد ادا کند، هر چقدر نقش روحانیان در جامعه کمتر شود هجمه دشمنان نیز در عرصه های مختلف بیشتر می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: باید نقش روحانیان در جامعه تبیین شود تا نسل های جدید بدانند این افراد چه سختی هایی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی کشیده اند تا این نظام و انقلاب به ثمر برسد.

محبی به تجلیل از روحانیان خدوم در این همایش اشاره کرد و گفت: در این همایش 13 نفر شامل 2 نفر از اساتید حوزه، 2 نفر طلبه سفیران هدایت، 2 نفر ائمه جماعات، 2 نفر روحانیان مستقل، 2 نفر روحانیان مستقر، 2 نفر روحانی طرح هجرت، یک نفر از خانواده شهدا تجلیل می شوند./203/880/ب1

ارسال نظرات