۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۴۷۳۰۰۳
آیت الله حسینی بوشهری در گفت وگو بارسا:

زندگی آیت الله هاشمی الگوی خوبی برای ایستادگی در برابر دشمنان کینه توز است

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با تسلیت درگذشت ‌آیت الله هاشمی گفت: زندگی این شخصیت ها در مبارزه با طاغوت و ایستادگی ها و مقاومت های ایشان می تواند برای نسل امروز ما که در مواجهه با دشمنان کینه توز انقلاب اسلامی هستند الگوی خوبی باشد.
آیت الله حسینی بوشهری

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عضو شورای عالی حوزه های علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،  با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: درگذشت عالم مجاهد و خستگی ناپذیر آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری که نقش بسیاری مهمی در مسائل قبل از پیروزی انقلاب داشتند و همچنین نقش بارز در مسائل بعد از انقلاب داشتند را خدمت رهبر فرزانه انقلاب و ملت ایران تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: این انسان مبارز و فداکار در شرایط سخت و دشوار قبل از انقلاب انسانی خطرپذیر بود و در همه مسائلی که نیاز به حضور داشت آن هم در جهت تحقق اهداف حضرت امام و پیروزی انقلاب اسلامی دریغ نمی ورزید و حضور پیدا می کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: آیت الله هاشمی بارها به زندان افتاد، شکنجه شد و مورد اذیت جبهه طاغوت قرار گرفت اما دست از مبارزه و مجاهده در این راه بر نداشت.

وی ادامه داد: ایشان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مسؤولیت های سنگینی را عهده دار شد به ویژه در دوران دفاع مقدس نقشی کلیدی و اساسی داشت، در مسؤولیت ریاست مجلس، ریاست مجمع تشخیص مصلحت، ریاست خبرگان و سایر مسؤولیت ها به خوبی از عهده آن ها بر آمد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان این که همانگونه که رهبر عزیز انقلاب در پیام تسلیت خود مطرح کردند آیت الله هاشمی به عنوان رفیق و یار دیرین ایشان بودند، ابراز داشت: این شخصیت ها می توانند برای نسل و جامعه امروز الگو باشند که در موارد سخت و دشوار ایستادگی کرد.

وی عنوان کرد: زندگی این شخصیت ها در مبارزه با طاغوت و ایستادگی ها و مقاومت های ایشان می تواند برای نسل امروز ما که در مواجهه با دشمنان کینه توز انقلاب اسلامی هستند الگوی خوبی باشد./1323/ت302/ج

ارسال نظرات