۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۴۷۲۸۰۱
در پیامی مشترک؛

نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند

نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در پیامی مشترک درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین امام راحل و رهبر معظم انقلاب را تسلیت گفتند.
نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آّباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی و هوشنگ بازوند در پیامی مشترک درگذشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری بود و انقلاب از آغاز با نام او پیوند یافت، یاد و خاطره ایشان تداعی گر روزهای پیروزی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

در ادامه این پیام تأکید شده است: تلاشهای دلسوزانه آیت الله هاشمی رفسنجانی برای مجد و عظمت ایران اسلامی همواره بر تارک تاریخ این سرزمین خواهد درخشید.

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان به مناسبت درگذشت یار دیرین امام(ره) و رهبری افزوده شده است: اینجانبان مصیبت و ضایعه عظمای رحلت یار دیرین امام(ره) و انقلاب، مجاهد نستوه و دلسوز انقلاب اسلامی آیت الله هاشمی رفسنجانی را به مقام معظم رهبری، ملت ایران و مردم استان لرستان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض کرده و برای وی غفران و رحمت واسعه الهی مسألت می کنیم.

گفتنی است، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، یار دیرین امام و رهبری در سوم شهریور سال 1313 در رفسنجان چشم به جهان گشود و به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری شده بود، یکشنبه شب دار فانی را وداع گفت./203/9459/ب1

ارسال نظرات