۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۴۷۱۴۱۹
استاد حوزه و دانشگاه:

تحقق مطالبات مردمی نیازمند اقدام و عمل اساسی است

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که تحقق مطالبات مردمی نیازمند اقدام و عمل اساسی است، گفت: رفع مسائل و مشکلات و مطالبات مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است که باید مورد توجه ویژه و اساسی قرار گیرد.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده آملی، استاد حوزه و دانشگاه امروز در نشست بصیرتی که در بخش دابودشت آمل برگزار شد، اظهار داشت: ضرورت دارد بصیرت محوری را در وجود خود گسترش دهیم که برکات و دستاوردهای ارزنده ای دارد.

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: ترویج گفتمان بصیرت محوری زمینه ساز خنثی شدن هجمه های شوم دشمنان شده و تلاش های باطل آنان را در مسیر نیستی و نابودی قرار می دهد.

وی ادامه داد: ایادی استکباری به دنبال تحقق اهداف و خواسته های خود هستند که در این مسیر از هر ابزار و ترفندی استفاده می کنند که ضرورت دارد هوشیار، بصیر و آگاه باشیم.

حجت الاسلام تقی زاده آملی اظهار داشت: بصیرت محوری از جمله ویژگی های ارزنده ملت ایران است که همواره در صحنه های مورد نیاز حضوری فعال و ارزشمند دارند که نمونه بارز آن حماسه نهم دی است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که ایران اسلامی در مسیر عزت و اقتدار قرار دارد، گفت: ضرورت دارد رهنمودها و تدابیر ارزشمند و متعالی مقام معظم رهبری را چراغ راه خود قرار دهیم که می تواند برکات و دستاوردهای ارزنده ای همراه داشته باشد.

حجت الاسلام تقی زاده آملی اظهار داشت: تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری نظام اسلامی را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار داده و زمینه ساز نابودی حربه های دشمنان نظام اسلامی می شود.

وی بیان داشت: پیروی از مقام معظم رهبری سبب اقتدار نظام اسلامی در برابر ایادی استکبار جهانی می شود که نباید نسبت به غرب و استکبارگران دل خوشی داشته باشیم.

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون های پاک شهدا حاصل شده است که ضرورت دارد استمراردهنده راه و سیره والای این عزیزان در برنامه های زندگی خود باشیم.

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: ملت ایران اسلامی بیدار است و تن به ذلت نمی دهد که همه ما باید برای پیشرفت و توسعه همه جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی از فرصت ها و ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: جوانان سرمایه های ارزشمندی برای نظام اسلامی هستند که باید استفاده شایسته ای از این ظرفیت عظیم و بی بدیل صورت داد و از مغز متفکر آنان بهره گیری ارزنده ای داشته باشیم.

حجت الاسلام تقی زاده آملی با بیان این که تحقق مطالبات مردمی نیازمند اقدام و عمل اساسی است، گفت: رفع مسائل و مشکلات و مطالبات مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است که باید مورد توجه ویژه و اساسی قرار گیرد.

حجت الاسلام تقی زاده آملی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، تصریح کرد: ضرورت دارد در چنین سالی به دنبال رفع مسائل و مشکلات مردم باشیم و این قدر برای متهم کردن چهره های انقلابی و ولایی گام برنداریم.

وی با بیان این که استفاده از ظرفیت های داخلی ضروری است، گفت: نیاز است از پتانسیل های موجود در کشورمان به بهترین نحو ممکن و آنگونه که شایسته است استفاده و بهره برداری لازم را داشته باشیم.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: بهبود وضعیت صنعت، اشتغال و ازدواج جوانان از جمله امور مورد مطالبه ای است که باید مورد نگاه ویژه ای قرار گیرد و در راستای رفع مشکلات موجود در این عرصه گام برداشته شود./1314/202/ب2

ارسال نظرات