۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۴۷۱۳۳۰
مدیر حوزه های علمیه خراسان جنوبی:

نیروهای انقلابی نقش مهمی در خنثی کردن توطئه‌های دشمن دارند

مدیر حوزه های علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه جامعه ما با شبیخون های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی از طرف دشمن مواجه است و دشمنان با تمام توان خود وارد میدان شده اند، گفت: اعتقاد ما این است توان عظیم ملت همان توان پشتیبانی مردم انقلابی است.
حجت الاسلام مشرفی

حجت الاسلام محسن مشرفی، مدیر حوزه های علمیه خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، اظهار داشت: تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب یکی از اقدامات خوبی بوده که صورت گرفته است و جمهوری اسلامی ایران باید گام های بلندتری بردارد و ظرفیت های بیشتری خلق کند.

وی گفت: برای تشکیل جامعه اسلامی و تمدن اسلامی باید طرح، برنامه، نیروی کارآمد و پشتیبانی وجود داشته باشد، کادرسازی و به دست آوردن نیروهای پیش برنده و پشتیبانی از سوی عموم مردم انقلابی با تشکیل همین جبهه ممکن است.

مدیر حوزه های علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه جامعه ما با شبیخون های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی از طرف دشمن مواجه است و دشمنان با تمام توان خود وارد میدان شده اند، افزود: اعتقاد ما این است توان عظیم ملت همان توان پشتیبانی مردم انقلابی است.

حجت الاسلام مشرفی با بیان اینکه باید توان های انسان مانند قطره ها به هم متصل شوند تا اقیانوس عظیم ایجاد و سد محکمی در مقابل دشمن باشد، تصریح کرد: امید داریم مردم با پشتیبانی از ولایت فقیه پرچم این نظام را به دست امام زمان(عج) بدهند.

وی ادامه داد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب در انتخابات یک تأثیر حداقلی و جزیی دارد، انتخابات پیش رو یکی از کارآمدهای عظیم انقلاب اسلامی است./302/880/ب1

ارسال نظرات