۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۴۷۰۵۸۵
نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی:

استکبار جهانی در فتنه 88 قصد براندازی نظام را داشت

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: استکبار جهانی در رأس فتنه 88 قرار داشت و برنامه‌هایی برای براندازی نظام طراحی کرده بودند.
نوفرستی

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند اظهار داشت: استکبار جهانی در رأس فتنه 88 قرار داشت و برنامه‌هایی برای براندازی نظام طراحی کرده بودند.

وی اساس برنامه‌های استکبار را براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: عناصر فتنه در سال 88 گوش به فرمان استکبار جهانی بودند و نقشه‌های آن‌ها را در کشور پیاده می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان خواص در کشور یا در جریان حق و یا در جریان باطل هستند، افزود: خواص حق در کشور گوش به فرمان مقام ولایت و در راستای اهداف نظام حرکت کردند اما خواص باطل در هر لباسی به آتش فتنه دامن زدند و برخی نیز با سکوت خود بر شعله‌های آتش فتنه افروختند.

حجت الاسلام نوفرستی تصریح کرد: 9 دی تجلی ایمان مردم، وحدت، انسجام و بصریت بود، بسیاری از مردم وقتی دیدند به نظام، انقلاب و ولایت و مقدسات آن‌ها اهانت و توهین می‌شود خط خود را فتنه‌گران جدا کردند.

وی ادامه داد: مردم با حضور پرشور خود در 9 دی نشان دادند همانند اوایل انقلاب با ولایت هستند و پشتیبان ولایت فقیه خواهند بود و این روز نشانه استکبارستیزی و همراهی با ولایت و ارزش‌های دینی و شهدا بود./302/880/ب1

ارسال نظرات