۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۴۷۰۲۱۱
دبیر ایالتی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

حضرت آیت خامنه ای مدافع حقوق مظلومان جهان است

دبیر مجلس وحدت مسلمین پاکستان، پیروزی محور مقاومت در سوریه را تبریک گفت و اظهار داشت که حضرت آیت خامنه ای مدافع حقوق مظلومان جهان است.
سید عدیل عباس زیدی

به گزارش خبرگزاری رسا، سید عدیل عباس زیدی دبیر مجلس وحدت مسلمین در مناطق جنوب پنجاب پاکستان در دیدار با اعضای شورای دانشجویان این کشور نسبت به انسجام تکفیری ها در پاکستان پس از شکست در حلب گفت: مولانا سمیع الحق روحانی و پیشوای تکفیری ھا پاکستان، جمع آوری نیرو را در دستور کار خود قرار دادہ است.

زیدی با تاکید به این که شکست تکفیری ھا و حامیان آنان در حلب مقدمه شکست آنان در دیگر جبھه ھا است، ابراز داشت: پیروزی مقاومت در عراق و سوریه، مظلومان جھان را در مبارزہ با استعمار گران امیدوار کردہ است.

وی با اشارہ با این که توطئه آمریکا، رژیم صهیونیستی، ترکیه و آل سعود برای تجزیه کشورھای اسلامی روبه ناکامی است تصریح کرد: پیروان اھل سنت نیز از وحشی گری، کشتار و تجاوز به ستوه آمدہ اند و دیگر حاضر نیستند تکفیری ھا را بین خودشان جا دھند.

دبیر ایالتی مجلس وحدت مسلمین پاکستان با بیان این که پیشرفت نیروھای مردمی در آزادسازی مناطق عراق و سوریه ستودنی است، ادامه داد: آنان در یک جنگ نابرابر پیروز شده و بینی قدرت ھای بزرگ را به خاک مالیدند.

وی اشارہ به این که حمایت رھبر معظم انقلاب اسلامی از سقوط سوریه و عراق جلوگیری کرده است، گفت: حضرت آیت اللہ خامنه ای مدافع حقوق مظلومان جھان است./988/ب902/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات