۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۴۶۹۱۷۷
وزیر تعاون:

خدمات دولت را نادیده می گیرند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شماری از افراد که با اشتغال‌زایی صورت گرفته در دولت یازدهم بر سر کار رفته‌اند و حتی از دولت پول هم می‌گیرند باز مدعی هستند که در این دولت از نظر اشتغال در کشور اقدام خاصی صورت نگرفته است.
علی ربیعی- نشست ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی علی ربیعی- نشست ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صبح جمعه در بیست و دومین نشست اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی، با اشاره به عملکرد دولت یازدهم در بخش سیاست خارجی، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید درزمینهٔ سیاست خارجی عملکرد درخشانی داشته و با مجموعه اقدامات خود سبب ناامیدی صهیونیست ها شده است.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم اقدامات و برنامه‌های خود در عرصه سیاست خارجی را با حفظ عزت و اقتدار به پیش برده است، افزود: در این راستا دست‌یابی به توافق هسته‌ای و انعقاد برجام اثرات بسیار مثبتی بر ایران اسلامی گذاشته است.

ربیعی با اشاره به اینکه امروز ایران در زمینه‌های مختلف جایگاه مهمی در منطقه دارد، خاطرنشان کرد: با توافق برجام اعتماد دنیا جلب ایران اسلامی شد و دستاوردهای چشمگیری در عرصه‌های گوناگون به دست آمد.

وی با بیان اینکه در این روند تمامی اقدامات و برنامه‌های دولت بر اساس نظرات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اجرایی می‌شد، اضافه کرد: دولت یازدهم به طور کامل در مسیر منویات رهبری حرکت کرده است.

ربیعی تصریح کرد: دوستی دیرینه رییس جمهور با رهبر معظم انقلاب و تبعیت دولت از رهبری، بزرگ‌ترین سرمایه دولت تدبیر و امید است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به‌عنوان جانشین رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان خراسان شمالی انتخاب شده است، در بخش دیگری از سخنان خود از ایجاد 700 هزار شغل در کشور در سال گذشته خبر داد و افزود: با وجود ایجاد این تعداد شغل، هنوز بهبود وضعیت اشتغال و کاهش بیکاری در کشور آن‌چنان ملموس نیست.

وی با بیان اینکه برخی این اقدامات و خدمات دولت را نادیده می‌گیرند، خاطرنشان کرد: الآن شماری از افراد که با اشتغال‌زایی صورت گرفته در دولت یازدهم بر سر کار رفته‌اند و حتی از دولت پول هم می‌گیرند باز مدعی هستند که در این دولت از نظر اشتغال در کشور اقدام خاصی صورت نگرفته است.

ربیعی با اشاره به اینکه برنامه‌های اقتصادی دولت یازدهم با رویکرد اقتصاد مقاومتی به‌صورت جدی در دست اقدام است، افزود: به طور قطع امسال سال شکوفایی دولت بوده و با اطمینان می‌گویم که ایران اسلامی در حال جهش اقتصادی است.

گفتنی است، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که جانشین رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور در استان خراسان شمالی هم است، پنج‌شنبه‌شب با هدف شرکت در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان وارد بجنورد شد.

حضور در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی و سخنرانی در جمع کارآفرینان استان در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد ازجمله برنامه‌های سفر علی ربیعی به خراسان شمالی است./9314/پ202/ج

ارسال نظرات