۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۴۶۸۹۱۴
حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی:

مردم از بی عدالتی و حقوق‌های نجومی رنج می‌برند

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی گفت: مردم در جامعه از محرومیت زجر زیادی نمی کشند بلکه از بی عدالتی رنج می‌برند و حقوق ها نجومی نمونه عینی آن است .
حجت الاسلام والمسلمین قریشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی عصر امروز در جلسه اخلاق ویژه مدیران دستگاه های اجرایی در نهاد کتابخانه های استان، اظهار داشت: مدیران باید خود را به لباس تقوا زینت کرده و بتوانند در رفتار با ارباب رجوع ها درست برخورد کنند.

وی در ادامه افزود: امروز کسی که در جایگاه مدیر نشسته باید با عدالت برخورد کرده و اصلی ترین و اساسی ترین زینت افراد صالح برخورد عدالت گونه است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی تصریح کرد: مسؤولان باید به این امر واکنش نشان دهند، به همین خاطر مردم در جامعه از محرومیت زجر زیادی نمی کشند بلکه از بی عدالتی رنج می‌برند و حقوق ها نجومی نمونه عینی آن است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: امروز اگر کسی بخواهد وام بگیرد چقدر باید وثیقه قرار دهد، اما کسی که او را بشناسند از طریق رابطه میلیاردها تومان وام دریافت می کند و این قابل قبول نبوده و جامعه هیچ وقت مدیر ناعادل را قبول نمی کند.

وی خاطر نشان کرد: عدل باید آنچنان در جامعه شکل بگیرد که هیچ سوء برداشتی از بابت آن در جامعه نباشد، ما باید دقت زیادی کنیم تا رفتارمان منجر به سوءتفاهم نشود.

امام جمعه ارومیه اظهار داشت: ما بهترین دستورات را داریم که در عمل به آنها سست هستیم، در حالی که باید در برخورد با افراد دقیق باشیم، توجه به حقوق قضاوت این است که در بین قضاوت و توجه بین 2 فرد حتی در نوع سلام یکسان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در پایان افزود: مدیران و مردم در معاشرت مناسب با یکدیگر توجه کرده و در این امر از یکدیگر سبقت بگیرند تا رضایت خداوند متعال تامین شود./936/202/ب2

ارسال نظرات