۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۴۶۸۲۵۶
استاد حوزه و دانشگاه مطرح کرد؛

ظهور خاورمیانه جدید پس از آزادسازی حلب

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که حلب فصل آخر فعالیت تروریست ها در سوریه است، گفت: پس از آزادسازی حلب، خاورمیانه جدید با محور مقاومت و بدون کدخدایی آمریکا شکل خواهد گرفت.
حجت الاسلام سعید سعدی، استاد حوزه و دانشگاه

حجت الاسلام سعید سعدی، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آزادسازی شهر حلب سوریه از دست تکفیری ها ابراز داشت: موضع منطقی دولت سوریه و حامیان آن در برابر تروریسم همانا عدم رسیدن به خواسته ها با ترور و ترساندن مردم است و موضع گیری های اولیه ملت سوریه نسبت به دولت خود، اکنون پس از آشکار شدن هویت واقعی تروریست ها تغییر یافت.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که حلب فصل آخر فعالیت تروریست ها در سوریه است، گفت: اضطراب حامیان تروریست ها نشان دهنده پایان عمر گروه های تروریستی در سوریه است و سازمان های به ظاهر بین المللی، ابزار سلطه کشورهای زورگوی دارای امکانات مالی و تسلیحاتی و اداره کننده امور آنها هستند.

حجت الاسلام سعدی با اشاره به این که چنین سازمان هایی از انصاف و بی طرفی خارج هستند، اظهار داشت: سکوت سازمان های مدعی حقوق بشر در برابر جنایت های مختلف تروریست ها در سوریه نشان دهنده عدول آنها از فلسفه وجودی تأسیس است و تأخیر ارتش سوریه در آزادسازی مناطق تحت کنترل تروریست ها به دلیل سپر انسانی قرار دادن شهروندان سوری به دست تکفیری ها است.

وی به دلسوزی دولت سوریه برای ملت خود اشاره و خاطرنشان کرد: حامیان نظام مردمی سوریه از آزادسازی حلب و ایستادگی در برابر زورگویی های دشمنان خوشحال و حامیان تروریست ها از عدم سرنگونی دولت مردمی سوریه و ضربه زدن به محور مقاومت خشمگین هستند.

استاد حوزه و دانشگاه به ظهور خاورمیانه جدید با محور مقاومت پس از آزادسازی حلب اشاره و عنوان کرد: این خاومیانه با محوریت کشورهای مخالف رژیم صهیونیستی و عدم پذیرش کدخدایی آمریکا شکل خواهد گرفت که در آن کشورهای پشتیبان مقاومت نقش اساسی را ایفا خواهند کرد./302/9456/ب1

ارسال نظرات