۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۴۶۷۸۶۳
امام جمعه موقت بوشهر:

آزادی حلب فتنه صهیونیست ها را از کار انداخت

امام جمعه موقت بوشهر گفت: پیروزی در حلب سبب وحدت مقاومت شد و فتنه صهیونیست ها را از کار انداخت و نیز شکستی برای برخی کشورهای منطقه همچون قطر و عربستان رقم زد.
امام جمعه موقت بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه های نماز جمعه بوشهر با تبریک آزادسازی شهر حلب سوریه، گفت: آزادی حلب و پیروزی مقاومت که با تلاش های ارتش سوریه در این شهر به عنوان یکی از شهرهای استراتژیک که مدت ها تکفیری ها در آن مانور می دادند کار بسیار بزرگی بود.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه آزادی حلب پیامدهای مهمی دارد، اظهار داشت: این آزادی و پیروزی مرهون عنایت خداوند تعالی است و باید گفت که حلب را خدا آزاد کرد و هدیه ای از سوی پروردگار در هفته وحدت بود و سبب نقش برآب شدن توطئه جبهه استکبار و پایان عمر ائتلاف مبارزه با تروریسم و سیاست های استکبار است.

وی افزود: پیروزی در حلب سبب وحدت مقاومت شد و فتنه صهیونیست ها را از کار انداخت و نیز شکستی برای برخی کشورهای منطقه همچون قطر و عربستان بود.

حجت الاسلام هاشمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، خاطرنشان کرد: کشور سوریه باید بداند که کار تمام نشده است و دشمن از خباثت خود دست بر نمی دارد.

امام جمعه موقت بوشهر در ادامه سخنان خود به قانون شکنی آمریکایی ها در تمدید طرح 10 ساله تحریم ایران اشاره کرد و گفت: اوباما با عدم وتوی خود سبب نقض برجام شد و انتظار بود با توجه به وعده ای که در مذاکرات داده بود بر وعده خود مقید و به آن عمل کند اما با عدم وتوی خود این مصوبه را عملی کرد.

وی با بیان اینکه این رفتار و نقض برجام آمریکا هشداری برای مسؤولان داخلی کشور است، تصریح کرد: کسانی هنوز در کشور جنایت های آمریکایی ها را توجیه می کنند و نمی خواهند این واقعیت ها را بپذیرند.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به عدم قابل اعتماد بودن آمریکایی ها تذکر داده اند، گفت: به گفته معظه له ما در جمهوری اسلامی هرگاه به عدم اعتماد به آمریکایی ها را ملاحظه نکردیم ضرر کردیم.

وی بیان داشت: این درگیری ها در کشورهای اسلامی برای این فراموش کردن جنایات رژیم صهیونیستی است، از این رو رهبر معظم انقلاب بارها مسأله اول جهان را مسأله فلسطین عنوان کرده اند.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: آیت الله مفتح از پیشروان وحدت حوزه و دانشگاه است و این نامگذاری سمبلی برای حرکت فرهنگی کشور است چرا که وحدت حوزه و دانشگاه راهبرد امام راحل(ره) برای تحقق اسلام ناب محمدی است و بدون این وحدت ممکن است انقلاب کم فروغ شود.

وی پیشرفت انقلاب اسلامی را در وحدت حوزه و دانشگاه دانست و ابراز داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی این وحدت مورد تاکید امام خمینی(ره) و بعد از آن مقام معظم رهبری بوده است.

حجت الاسلام هاشمی همچنین فرا رسیدن میلاد پیامبر اسلام و امام حعفر صادق(ع) را تبریک گفت./833/201/ب2

ارسال نظرات