۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۴۶۷۵۵۳
تحلیلگر صهیونیست:

دلیلی برای رضایت اسرائیل از وقایع حلب وجود ندارد

یک تحلیلگر صهیونیست گفت: هیچ دلیلی ندارد که اسرائیل از وقایع حلب راضی بوده و و بشار اسد تا مدت‌های طولانی در کاخ خود باقی بماند.
حلب

به گزارش خبرگزاری رسا، شبکه 2 رژیم صهیونیستی اعلام کرد: در لحظه‌ای که احتمال فروپاشی آتش‌بس در حلب می رود، بشار اسد رییس‌جمهور سوریه پیروزی مهمی در این شهر که به نماد جنگ در این کشور تبدیل شده بود، دست یافته است.

ایهود یعری تحلیلگر مسائل منطقه این شبکه صهیونیستی گفت که بشار اسد تا مدتها در کاخ خود باقی خواهد ماند و این امر به حزب الله و ایران اجازه می‌دهد تا آزادانه در مرز‌های شمالی فعال باشند.

وی در توضیح پیامدهای جنگ در حلب برای رژیم صهیونیستی گفت: هیچ دلیلی ندارد که اسرائیل از وقایع حلب راضی باشد، زیرا اکنون روشن شده است که تا زمانی که دونالد ترامپ رییس‌جمهور منتخب آمریکا بهای مناسبی به پوتین برای دست برداشتن از اسد به وی پرداخت نکند، او تا مدت‌های طولانی در کاخ خود باقی خواهد ماند.

به نوشته تسنیم، این تحلیلگر صهیونیست گفت که سقوط حلب به مثابه گواهی فوت آنچه انقلاب سوریه خوانده می‌شود بعد از 6 سال است. دیگر هیچ تهدید واقعی، نظام سوریه را که به معنای واقعی کلمه تحت حمایت تهران است، تهدید نمی‌کند.

وی افزود: ما می‌توانستیم از جنوب به عناصر مسلح برای ایجاد تهدید علیه دمشق کمک کنیم، اما با توجه به حوادث جدید این کار را نخواهیم کرد./847/ب102/د

ارسال نظرات