۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۴۶۷۴۰۴
همزمان با هفته پژوهش صورت گرفت؛

برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی طلاب مدرسه علمیه خواهران آمل

همزمان با هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی طلاب مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س)‌آمل راه اندازی شد.
هفته پژوهش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، کبری مهربان، مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل امروز در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) آمل اظهار داشت: همزمان با هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی طلاب این مدرسه علمیه را راه اندازی کردیم.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد در راستای ترویج پژوهش محوری کوشا باشیم و این مدرسه علمیه نیز توجه به پژوهش را از جمله محورهای فعالیت خود قرار داده است.

مهربان افزود: مرکز پژوهش در مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل راه اندازی شده است تا بتوانیم به توفیقات بیشتری در عرصه پژوهشی دست پیدا کنیم.

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل با بیان این که کارهای پژوهشی خوبی از سوی طلاب این مدرسه علمیه صورت می گیرد، گفت: به همین منظور نمایشگاهی را در هفته پژوهش دایر کنیم تا آثار پژوهشی طلاب در آن ارائه شود.

وی تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه ها می تواند در معرفی آثار و فعالیت های پژوهشی طلاب مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل اثرگذاری خوب و شایسته ای داشته باشد.

مهربان اظهار داشت: در این نمایشگاه مقالات، تحقیقات پایانی، تحقیقات درسی و دیگر آثار پژوهشی طلاب ارائه شده و در معرض بازدید علاقه مندان از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل قرار گرفته است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل افزود: فعالیت های ما در عرصه پژوهشی اثربخش است و شعاری را با عنوان هر طلبه یک اثر پژوهشی قرار دادیم و ضرورت دارد پژوهش محوری به نحوی شایسته گسترش پیدا کند.

وی ادامه داد: مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل سابقه ارزنده ای در حوزه فعالیت های پژوهشی دارد و طلاب این مدرسه علمیه توانستند آثار ارزنده ای را در مسائل مختلف فرهنگی، دینی و تاریخی ارائه دهند.

مهربان اظهار داشت: همزمان با هفته پژوهش تلاش کردیم تا در کنار برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی طلاب بتوانیم ویژه برنامه هایی را صورت دهیم تا بهره گیری شایسته ای از این هفته داشته باشیم.

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل تصریح کرد: در طول این هفته نشست های تخصصی پژوهش با حضور اساتید برجسته و فعالان این عرصه برگزار می شود.

وی با بیان این که پژوهش محوری برکات و دستاوردهای ارزنده ای دارد، گفت: ضرورت دارد زمینه آشنایی بیش از پیش طلاب را با فعالیت های پژوهشی فراهم کنیم که هفته پژوهش می تواند فرصت خوبی برای تحقق این امر باشد.

مهربان تصریح کرد: ترویج پژوهش های مورد نیاز جامعه ضرورتی اساسی است که باید برای انجام آن گام های شایسته ای برداریم تا بتوانیم در این عرصه به توفیقات والایی برسیم.

گفتنی است، مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل از مدارس علمیه پیشتاز استان مازندران است که توجه به پژوهش در اولویت برنامه های آن قرار دارد./202/1314/ب1

ارسال نظرات