۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۴۶۷۱۹۱
یکی از علمای لبنان:

آزادی حلب سبب سرنگونی پروژه تجزیه سوریه می شود

رییس جمعیت علمای صور لبنان، آزادی حلب را به معنای بسته شدن پرونده تکفیری ها توصیف کرد.
شیخ علی یاسین رییس جمعیت علمای صور لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی یاسین رییس جمعیت علمای صور لبنان پس از نشست امروز این جمعیت، نسبت به تأیید حکم 9 سال حبس دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین واکنش نشان داد و گفت: حکم صادره علیه شیخ علی سلمان نشان داد حاکمان بحرین از مطالبات مسالمت آمیز و حق طلبی طبیعی ملت به ستوه آمده اند.

وی افزود: ملت صبور و مقاوم و صلح طلب بحرین همچنان ایستاده و این مساله در تحصن حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم به خوبی نمایان است. شیخ عیسی قاسم نیز در کنار ملت ایستاده و هیچگاه تحت تاثیر تهدید ظالمان قرار نمی گیرد.

به گزارش الوکاله الوطنیه للاعلام، این روحانی لبنانی با اشاره به نزدیک شدن به آزادی کامل حلب اظهار داشت: پرونده تکفیری ها در حلب در آستانه بسته شدن است و بدین ترتیب پروژه صهیونیستی ـ آمریکایی تجزیه سوریه و ضربه زدن به گروه های مقاومت سرنگون می شود.

شیخ علی یاسین با محکومیت انفجار تروریستی کلیسای قاهره، عکس العمل مسؤولان مسیحی و مسلمان این کشور که از بروز فتنه جلوگیری کرد، ستود.

وی فرارسیدن میلاد حضرت محمد(ص) را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که مسؤولان لبنانی به دیدار نبیه بری رییس پارلمان رفته تا دوران جدید بر اساس مصالح ملی آغاز شود./980/ب902/د

ارسال نظرات