۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۴۶۶۵۸۱

راه اندازی مرکز پژوهش در مدرسه علمیه خواهران آمل

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل از راه اندازی مرکز پژوهش در این مدرسه علمیه خبرداد و گفت: اتاقی به امر پژوهش اختصاص پیدا کرده است و توجه شایسته ای به این مقوله صورت می گیرد.
هفته پژوهش

کبری مهربان، مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با اشاره به هفته پژوهش اظهارداشت: پژوهش محوری امری مهم و اساسی است که باید در راستای تحقق آن تلاش های ارزشمندی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: ترویج پژوهش می تواند برکات و دستاوردهای ارزنده ای داشته و نتایج گرانقدری را با خود به همراه داشته باشد که بسیار گرانقدر است.

مهربان افزود: ضرورت دارد پژوهش های موجود در مسیر نیازهای جامعه سوق داده شود تا بتواند اثرگذاری و بازخورد خوبی را در سطح جامعه داشته باشد که امری ارزشمند است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل با بیان این که ترویج پژوهش از امور اساسی است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: ضرورت دارد حمایت های شایسته ای در حوزه فعالیت های پژوهشی وجود داشته باشد تا شاهد گسترش آن در سطح جامعه باشیم.

وی اظهارداشت: نیاز است حوزه های علمیه در حوزه پژوهش اهتمام شایسته ای صورت داده و با جدیت تمام در این عرصه ورود پیدا کنند که برکات والایی در آن قرار دارد.

مهربان ادامه داد: ترویج پژوهش های حوزوی باید مورد توجه باشد که نیاز می رود طلاب حوزه های علمیه به امر پژوهش دقت و نگاه ویژه داشته و تلاش شایسته خود را صرف این امر اساسی کنند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل تصریح کرد: این مدرسه علمیه همواره رویکرد خود را در راستای توجه به پژوهش قرار داده است تا بتواند بازخوردهای خوبی از این امر داشته باشد.

وی اظهارداشت: ویژه برنامه های پژوهشی در مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل صورت می گیرد و عزم جدی و تلاش وافری در راستای ترویج پژوهش محوری در این مدرسه علمیه حکمفرما است.

مهربان از راه اندازی مرکز پژوهش در مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل خبرداد و افزود: اتاقی به امر پژوهش اختصاص پیدا کرده است و توجه شایسته ای به این مقوله صورت می گیرد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل تصریح کرد: تلاش ما در این راستا است تا پژوهش های صورت گرفته همراه با خروجی و بازخورد لازم باشد که به همین منظور پژوهش های صورت گرفته را جهت استفاده در اختیار مراکز و نهادهای مورد نظر قرار می دهیم.

گفتنی است، مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل از مدارس علمیه پیشتاز استان مازندران است که توجه به برنامه های پژوهشی و فرهنگی در اولویت فعالیت های این مدرسه علمیه قرار دارد./1314/302/ب3

ارسال نظرات