۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۴۶۵۹۰۲
امام جمعه موقت کاشان:

مسؤولان در رابطه با نقض فاحش برجام به پاسخهاي لفظي اکتفا نکنند

امام جمعه موقت کاشان گفت: در رابطه با تمديد تحريمها که همه مسؤولان نظام معتقدند نقض فاحش برجام است، طبعاً بايد با تدبير و عقلانيت، پاسخي محکم به طرف مقابل داده شود و در اين‌گونه موارد نبايد به يک سري پاسخهاي لفظي اکتفا کرد.
حجت الاسلام محمدرضا اسلامي تبار

حجت الاسلام محمدرضا اسلامي تبار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، گفت: در رابطه با تمديد تحريمها که همه مسؤولان نظام معتقدند نقض فاحش برجام است، طبعاً بايد با تدبير و عقلانيت، پاسخي محکم به طرف مقابل داده شود.

وي افزود: در اين‌گونه موارد نبايد به يک سري پاسخهاي لفظي اکتفا کرد، بلکه بايد پاسخي محکم و در عين حال حکيمانه داد که سبب عبرت دشمن شده تا ديگر اين رفتارها را تکرار نکند.

حجت الاسلام اسلامي تبار با اشاره به اينکه حضرت امام(ره) فرمود آمريکا شيطان بزرگ است و رهبر معظم انقلاب هم بارها فرمود اينها دشمن و عهدشکن هستند، اظهار داشت: اصلا نبايد با آنها مذاکره مي‌شد و حالا هم که مذاکره صورت گرفته بايد با صلابت بيشتري انجام مي‌شد تا اين نتايج را در پي نداشته باشد.

امام جمعه موقت کاشان تصريح کرد: مهمترين عبرتي که اين واقعه براي ما دارد اين است که ما بايد دقيقا مطالبات رهبرمعظم انقلاب را انجام دهيم و در رابطه با مسائل اقتصادي هم نبايد به دشمن اميد داشته باشيم و براساس فرمايشات رهبري بايد به ظرفيت‌هاي داخلي اتکا کنیم.

به گفته وي، دشمن هيچگاه خير ما را نمي‌خواهد و حتي در مذاکرات هم به دنبال ضربه زدن است و برخلاف نظر برخي که حرف از نتيجه برد برد مي‌زنند، دشمنان به هيچ عنوان به دنبال سود رساندن به ما نيستند، بنابراين نبايد به چنين دشمني تکيه داشت، چرا که او قدم به قدم مي‌خواهد ما را به عقب براند.

حجت الاسلام اسلامي تبار خاطرنشان کرد: از طرفي خود دشمنان هم مشکلات زيادي در عرصه‌هاي اقتصادي، اجتماعي و سياسي دارند پس چطور مي‌توانند مشکل ديگران را حل کنند؛ ما بايد در برخورد با دشمن با چشم باز حرکت کنيم.

امام جمعه موقت كاشان گفت: امام راحل دو کد به ما دادند، يکي اينکه در رابطه با آمريکا فرمودند آمريکا شيطان بزرگ است و ديگري اينکه در مورد رهبر معظم انقلاب فرمودند ايشان در بين ارادتمندان به نظام همچون خورشيد مي‌درخشند، حال اگر ما رو به شيطان کرديم و با او مذاکره کرديم لازمه‌اش پشت کردن به خورشيد است./1307/302/ب2

ارسال نظرات