۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۴۶۵۷۸۶
رييس اداره تبليغات اسلامي آران و بيدگل:

تصور کنار آمدن با آمريکا، توهم است

رييس اداره تبليغات اسلامي آران و بيدگل گفت: بايد تمام توان خود را براي قوت و قدرت ايران اسلامي در همه جنبه هاي ايماني، اعتقادي، دفاعي، علمي و سياسي براي مقابله با هرگونه تهديد دشمن بکار گيريم.
حجت الاسلام سميع الله مردان

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام سميع الله مردان بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تصويب اخير تمديد قانون داماتو در کنگره و سناي آمريکا، گفت: برخي به خيال باطل خود، رفع مشکلات کشور را به مذاکره و کنار آمدن با آمريکا گره مي زنند در حالي که تصور کنار آمدن با آمريکا و رفع مشکلات، توهمي بيش نيست.

وي افزود: مسأله و مشکل اصلي آمريکا با ايران، موجوديت نظام جمهوري اسلامي است که اين مسأله با مذاکره و رابطه حل نمي شود، چرا که قدرت و استقلال ناشي از اسلام براي استکبار غير قابل قبول است.

عضو شوراي فرهنگ عمومي آران و بيدگل تصريح کرد: آمريکا در مسأله برجام نشان داد که هيچ گاه به تعهدات خود پايبند نيست و انواع روش هاي فريبکارانه را با تلوّن، تقلب و خدعه و نيرنگ براي شکستن عهد خود به کار مي برد.

حجت الاسلام مردان افزود: عدم التزام دولت آمريکا به تعهدات برجامي، اين کشور را در برابر افکار عمومي و مردم و دول جهان منزوي مي کند.

وي اظهار داشت: مسؤولان نظام جمهوري اسلامي ايران بايد ضمن پيش بيني اقدامات و تدابير لازم براي مقابله با دوره جديد تحريم‌هاي آمريکا، موضوع از سرگيري فعاليت هاي هسته اي را در دستور کار خود قرار دهند و واکنشي متناسب با نقض برجام از سوي آمريکا نشان دهند.

رييس اداره تبليغات اسلامي آران و بيدگل با اشاره به آيات صريح قرآن کريم در زمينه آمادگي در برابر دشمن خاطر نشان کرد: بايد تمام توان خود را براي قوت و قدرت ايران اسلامي در همه جنبه هاي ايماني، اعتقادي، دفاعي، علمي و سياسي براي مقابله با هر گونه تهديد دشمن بکار گيريم.

حجت الاسلام مردان، روحيه استکبارستيزي ملت ايران را ستود و خاطرنشان کرد: جوانان اين مرز و بوم با تاسي به فرمايشات مقام معظم رهبري براي گرفتن حق خود آماده جان فشاني هستند./203/1307/ب1

ارسال نظرات