۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۴۶۵۴۹۹
امام جمعه بابل:

دانشجو پیشتاز جریان ضد استکباری است

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این مطلب که دانشجویان در ایران همواره در خط مبارزه با خط استکبار قرار داشتند، گفت: آمریکا از نگاه ملت ایران نظامی منفور، ظالم و استکباری است و رابطه ما با این نظام رابطه گرگ و میش به حساب می آید.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در دیدار با جمعی از دانشجویان منتخب شهرستان بابل با گرامیداشت روز دانشجو، گفت: روز دانشجو روز شهادت سه نفر از دانشجویان آزادی خواه و انقلابی کشور به علت اعتراض به سفر معاون رییس جمهور آمریکا و تقدیر در دانشگاه تهران است.

وی افزود: دانشجویان در ایران همواره نقشی بسزا در خط مبارزه با خط استکبار قرار داشتند و استکبارستیز بودند.

مسؤول شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل ویژگی مهم دانشجویان را عدالت خواهی و عدالت محوری عنوان کرد و اظهار داشت: دانشجو باید همواره آرمانگرا باشد و اهداف بلند انقلاب را با وضعیت کنونی رفتار مسؤولان مورد توجه قرار بدهد.

وی ادامه داد: در کنار توجه جدی به تحصیل و علم آموزی برای رشد آینده کشور، دانشجو باید با دیدبانی تیزبین خود اوضاع جامعه را رصد کند و به شدت در مقابل مفاسد در جامعه احساس مسؤولیت کند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با توصیه به دانشجویان برای رصد جریان های نفوذی در کشور، خاطرنشان کرد: دانشجوی انقلابی فردی آرمانخواه و رصد کننده جریان های نفوذی دشمن در کشور است و در مقابل آن واکنش نشان می دهد.

وی افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در کشور در راستای استکبارستیزی دانشجویان و دفاع از آرمانهای انقلابی نظام جمهوری اسلامی بود و این آرمانها امروز هم نیاز جامعه ما است.

تولیت مدرسه علمیه خاتم الانبیا(ص) روز دانشجو را روز مرگ بر آمریکا بیان و با اشاره به نقض اخیر برجام از سوی آمریکا، تصریح کرد: آمریکا در نگاه ملت ما نظامی استکباری و ظالم است که هیچ ارزشی برای دیگر ملتها و تعهدات خود قائل نیست.

امام جمعه بابل عجله در به ثمر رسیدن توافقنامه هسته ای را از اشکالات برجام دانست و گفت: آمریکایی ها تصور می کنند که براساس تجربه خود در برجام با بدعهدی و فشار بیشتر بر ملت ما، می توانند امتیازات بیشتری بگیرند.

وی ادامه داد: ملت ما کمترین ارزشی برای ادامه تحریم ها و مصوباتی از این دست از سوی دو مجلس سنا و کنگره آمریکا قائل نیست.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی خواستار پاسخ قاطع همه اقشار ملت و به ویژه مجلس شورای اسلامی به آمریکا شد و گفت: آمریکا از نگاه ملت ایران نظامی منفور، ظالم و استکباری است و رابطه ما با این نظام رابطه گرگ و میش به حساب می آید.

وی افزود: در ذهن تاریخی ملت ایران از سال 1332 تاکنون پر از جنایات و دخالتهای آمریکا در امور داخلی کشور است و این حافظه تاریخی پاک شدنی نیست.

امام جمعه بابل تأکید کرد: دانشجو پیشتاز جریان ضد استکباری به ویژه در مقابل جنایتهای آمریکا است./1313/202/ب2

ارسال نظرات