۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۴۶۵۴۳۸
استاد حوزه و دانشگاه:

دانشجو در مبارزه با استکبار جهانی طلایه دار نسل جوان امروز جامعه است

حجت الاسلام محمدی راد با بیان اینکه دانشجو در مبارزه با استکبار جهانی و در سنگر علم و فرهنگ طلایه دار نسل جوان امروز جامعه است، گفت: دانشجو با فرهنگ استکبارستیزی در برابر زیاده خواهی مستکبران ایستاد.
دانشجویان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حمید محمدی راد، استاد حوزه و دانشگاه شب گذشته در مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم قرآنی مراغه با بیان اینکه دانشجو فرهنگ مبارزه با استکبار را آموخت، اظهار داشت: دانشجو با فرهنگ استکبارستیزی در برابر زیاده خواهی مستکبران ایستاد.

وی با اشاره به اهمیت روحیه استکبارستیزی در میان نسل جوان و تداوم آن در جامعه، ابراز داشت: تا زمانی که دشمنی آمریکا و استکبار جهانی با نظام اسلامی تداوم داشته باشد روحیه مبارزه و استکبارستیزی نیز در میان نسل جوان به ویژه دانشجویان و آحاد مردم ایران وجود خواهد داشت.

این استاد حوزه و دانشگاه روحیه مبارزه و مقاومت مردم ایران را ستودنی خواند و افزود: مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر مزدوران و دشمنان روز به روز افزایش یافته است و امروز این ملت بزرگ ایران است که پشتیبان مقاومت، ظلم ستیزی و حمایت از مظلومان مسلمان در منطقه است.

وی با بیان اینکه دانشجو در مبارزه با استکبار جهانی و در  سنگر علم و فرهنگ طلایه دار نسل جوان امروز جامعه است، گفت: این نسل جوان دانشجو بود که فرهنگ ایستادگی را در برابر استکبار آموخت و آن را به کار بست و با هوشیاری و شناخت خود اجازه نداد تا دشمن بتواند بر این مرز و بوم مسلط شود.

حجت الاسلام محمدی راد با تأکید بر تداوم مبارزه با استکبار جهانی، خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد شعله های فرهنگ بیداری و استکبارستیزی در برابر آمریکا و نظام سلطه خاموش شود، هنوز ملت ایران دشمنی آنها در برابر ملت ایران را از یاد نبرده است و هر روز شاهد دشمنیها و کدورتهای نظام سلطه علیه این ملت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته وقف، وقف را دارای نقشی اساسی در ترویج فرهنگ قرآنی دانست و تأکید کرد: وقف تأثیر بسزا و مهمی در حل مشکلات اجتماعی دارد، وقف اثری ماندگار برای واقف دارد و در دنیا و آخرت از برکات معنوی آن برخوردار خواهد شد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه وقف صدقه جاریه برای واقف است، گفت: نه تنها واقف از برکات و آثار اخروی وقف بهره وافری خواهد برد، جامعه نیز از برکات معنوی و مادی وقف بهره مند خواهد شد چرا که در سایه وقف بسیاری از مشکلات جامعه و مردم رفع خواهد شد./۸۵۴/202/ب2

ارسال نظرات