۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۴۶۵۲۱۰
نماینده مجلس:

16 آذر نماد مقاومت در برابر ظالمان تاریخ است

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: روز شانزدهم آذر نماد مقاومت در برابر ظالمان تاریخ و برگ زرینی از افتخارات دانشگاهیان است که باید به نحوی شایسته گرامی داشته شود.
یوسفیان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روز شانزدهم آذر که بعنوان روز دانشجو نام گذاری شده است، گفت: این روز بزرگ را پاسداشته و مقام گرانقدر دانشجویان عزیز ایران اسلامی را گرامی می داریم.

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور تصریح کرد: دانشجویان با اخلاص در مقابل ظلم و ستم زمان مبارزه کرده و در این راه جان خود را ایثار کردند و به مقام ارزشمند و متعالی دست پیدا کردند.

وی ادامه داد: در روز شانزدهم آذرماه بود که دانشگاه و دانشجو نقش تعیین کننده خود را به رخ کشید تا مبارزه با استکبار ادامه پیدا کند و این روز را به عنوان روز دانشجو نامگذاری کردند.

نماینده مردم آمل در مجلس خاطرنشان کرد: روز شانزدهم آذر نماد مقاومت در برابر ظالمان تاریخ و برگ زرینی از افتخارات دانشگاهیان است که باید به نحوی شایسته گرامی داشته شود.

یوسفیان ملا با بیان این که دانشجویان تابلوهای زیبای آزادی خواهی، ایستادگی، آرمان گرایی، فداکاری، فساد ستیزی، حق طلبی و عدالت خواهی را ترسیم کردند، گفت: دانشجویان سرمایه اجتماعی و فرهیخته ترین نیروی پویای جامعه بشری هستند.

نماینده مردم آمل در مجلس اظهار داشت: دانشجویان با حضور شجاعانه خود همواره نقش تعیین کننده و سازنده در رشد و پیشرفت به ویژه در زمینه علم و فناوری کشور ایفا کردند.

وی تصریح کرد: دانشجویان تلاش های ارزنده و والایی صورت داده و وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند که اهتمام ارزشمندی از سوی آنان صورت گرفته است.

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور ادامه داد: ضرورت دارد متولیان امر جایگاه و منزلت دانشجویان را قدر بشناسند و با برنامه ریزی لازم مطالبات و خواسته های این قشر عزیزرا به صورت ویژه پیگیری کنند.

یوسفیان ملا افزود: نیاز است در حل مشکلات دانشگاه و دانشگاهیان تلاش والایی صورت گیرد تا امکانات لازم و بستر مناسب برای پرسشگری و نقادی فراهم باشد.

نماینده مردم آمل در مجلس تصریح کرد: ضرورت دارد تا جوانان آینده ساز همانند گذشته با حضور با بصیرت خود در مسیر پویایی و بالندگی کشور گام بردارند که می توانند اثرگذاری والایی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: نسل جوان جامعه می تواند با حمایت های لازم و تلاش وافر آینده روشنی برای جامعه و کشور رقم بزند که باید از این ظرفیت عظیم به درستی استفاده شود.

یوسفیان ملا ادامه داد: آرزوی سربلندی و موفقیت برای همه دانشگاهیان داشته و امید می رود این عزیزان در امور فردی و اجتماعی و در عرصه های علمی پژوهشی به مراتب ارزنده و افتخارات گرانقدری دست پیدا کنند.

گفتنی است، همزمان با روز دانشجو ویژه برنامه های بزرگداشتی در سطح دانشگاه های شهرستان آمل برگزار می شود./202/1314/ب1

ارسال نظرات